Archief - Compaq EVO N620C, Centrino 1.4 Laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

theother

Legacy Member
Compaq EVO N620C te koop:


Processor: Intel Pentium M 1.4GHz (Centrino)
System Memory: 512MB - DDR SDRAM
Graphics Controller: ATI MOBILITY RADEON 7500 - 32MB
Display: 14.1" TFT active matrix - 24-bit (16.7 million colors)
Hard Drive: 40GB
Optical Storage: DVD-ROM - plug-in module
OS Provided: Microsoft Windows XP Professional
Built-in Devices: Stereo speakers
Battery Average Run Time: 6hour(s)


Niet zo vaak gebruikt. Zeer kleine gebruikssporen te bemerken.
Deze bevat tas en lader.
Moet weg wegens nieuwe vant werk.... (lucky me) :p

Regio Leuven, in een straal van 50km wil ik hel wel komen brengen.
Natuurlijk mag ie eerst getest worden voor de aankoop.


Rulez: Morgen 25 jan om 21u wordt de bieding gesloten!
Lamers die bijv maar 1 maal bieden morgen om 20u59 worden genegeerd!
Gelieve ook afhandeling bij de prijs te vermelden: afhalen, brengen,..etc.

ibliss

Legacy Member
300 euro ofzo? kweeni, tis een wild guess... aangezien er hier gene minprijs of richtprijs gegeven wordt... is misschien al teveel ook

theother

Legacy Member
Bedankt Asshen voor de info.

Dus:
Cache Memory Type L2 cache
Cache size 1 MB

Infrarood, 100mbit wired LAN, modem is geintegreerd.
Ik heb nog wel een 54mbit wlan kaartje als dit nodig zou zijn.

Minimumprijs is 1cent :p

Wie durft er 1 cent te bieden?

grtz

theother

Legacy Member
Dit komt in de buurt ja maar vind ik net iets te weinig.
Als ik zie op andere websites etc zie ik P3 1ghz voor 400-500.
Even voor de duidelijkheid. Pentium M 1.4ghz is niet gelijk aan P4 1.4ghz!!
Pentium M (centrino) is vele beter.

Maar ik moet er ook niet teveel voor hebben vermits ik deze ook maar gekregen heb vant werk en er ook geen doos, manuals bij zitten. Maar ik zal je wel vertellen waar de on/off button is of anders kan je de manuals wel op inet vinden.

Iemand meer als 300?

theother

Legacy Member
Regio Leuven maar beschik over auto mits u niet te ver woont :p.

375e accepted

Asshen

Legacy Member
400 euro

Is levering in Gent mogelijk, dat is toch ca. 50 km van Leuven zeker ?

theother

Legacy Member
400e accepted

Gent ligt wel net iets verder maar vermits ik in Brussel werk kan dit wel geregeld worden.

ibliss

Legacy Member
vergis ik mij nu of is het zo dat pentium M != centrino ?
ik dacht Pentium M = Pentium Mobile != centrino...

nuja... 400 vinnek net opt randje.. 400 dus.... ik ben van Leuven zelf... :) misschien heeft het dan toch voorrang op het bod van asshen :) (naft kost ook centen he)

gravendelver

Legacy Member
centrino is een platform die gebruik maakt van een pentium mobile

theother

Legacy Member
Ja ik moet ibliss wel gelijk geven.

Ibliss is momenteel "hoogste bieder"

Voor de garantie moet ik eventjes opzoeken als ik thuis ben.
Ik geef zelf wel een kleine garantie, stel dat ie binne de week kapot is ruil ik hem weer om.

Extra 128mb Ram plaatjes heb ik nog liggen ook, kzal er enkele bijgeven als reserve ofzo. Ik kan er niets mee doen dusja.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan