Archief - combo ASUS P5W DH Deluxe - Core 2 Duo E6700

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DJones

Legacy Member
*ASUS P5W DH Deluxe motherboard

info http://www.techspot.com/review/12-asus-p5wdh-deluxe/

alles in perfecte staat
doos-boekjes-driver cds-alle kabels en toebehoren

*Intel Core 2 Duo E6700 BOXED

info http://www.techspot.com/article/13-intel-core2duo-e6300-e6700-overclocking/

cpu-doos-boekje originele koeler ongebruikt

nooit overclockt

alle hardware met factuur
afhaling te aalst of enkel aangetekende verzending mogelijk
(kosten voor geintresseerde koper)

geen omruil mogelijkheid !
er is een korte wachttijd voor afhandeling !
nieuwe hardware is besteld eens dit toekomt(+ - 8dagen) is het onmiddelijk beschikbaar

ook aangeboden op 9lives / tones forum

startprijs 160€
meeneemprijs ?

ik onthou mijn verkopen te stoppen bij te lage boden

duc1977

Legacy Member
heb intresse in cpu ;)
apart verkocht? afhalen mogelijk. Liefst snelle afhandeling

Ik moet dinsdag middag in Brussel zijn en zou dan kunnen passeren. Is dringend !!!

DJones

Legacy Member
duc1977 zei:
heb intresse in cpu ;)
apart verkocht? afhalen mogelijk. Liefst snelle afhandeling

Ik moet dinsdag middag in Brussel zijn en zou dan kunnen passeren. Is dringend !!!



er is een korte wachttijd voor afhandeling !
nieuwe hardware is besteld eens dit toekomt(+ - 8dagen) is het onmiddelijk beschikbaar

DJones

Legacy Member
duc1977 zei:
hoeveel dan voor je cpu?

mijn voorkeur gaat naar combo cpu mobo in eens weg

je mag gerust een bod plaatsen op cpu alleen

is het dat ik voor mobo en cpu een apart goed bod ontvang dan kan ik het overwegen

duc1977

Legacy Member
Ik kan je anders mijn E6600 geven ipv E6700 (niet oc) en wil 80€ opleggen. Maar ik moet het dan wel morgen kunnen regelen.

DJones

Legacy Member
duc1977 zei:
Ik kan je anders mijn E6600 geven ipv E6700 (niet oc) en wil 80€ opleggen. Maar ik moet het dan wel morgen kunnen regelen.

is een zeer goed bod

maar kan hellaas niet vroeger dan wanneer de andere hardware is toegekomen

sorry

krisse5844

Legacy Member
Hoi , ik heb misschien een stomme vraag , maar ik ben ook in het bezit van dit mobo ( p5w dh deluxe ). Nu blijkt dat mijn bios corupt is geraakt :cry: ...

Zie je dit zitten om uw bios-chip eens "uit te lenen" zodat ik mijn mobo kan hotflashen... Kleine vergoeding natuurlijk en ik zou het zéér vriendelijk vinden van u ...

desolation

Legacy Member
krisse5844 zei:
Hoi , ik heb misschien een stomme vraag , maar ik ben ook in het bezit van dit mobo ( p5w dh deluxe ). Nu blijkt dat mijn bios corupt is geraakt :cry: ...

Zie je dit zitten om uw bios-chip eens "uit te lenen" zodat ik mijn mobo kan hotflashen... Kleine vergoeding natuurlijk en ik zou het zéér vriendelijk vinden van u ...

voor 10-15EUR kunt ge ne nieuwen bioschip kopen bij asus ...

krisse5844

Legacy Member
desolation zei:
voor 10-15EUR kunt ge ne nieuwen bioschip kopen bij asus ...


SRY voor oftopic... Maar wegens het serieuze probleem hier...

Desolation check pm ...

koetjah

Legacy Member
is die E6600 + 80€ een bod op beide?
of alleen de cpu?_?

koetjah

Legacy Member
en is deze overclocked geweest? en is dit zo een die last heeft van een temp prob?

duc1977

Legacy Member
hmmm mijn 6600?
Nee deze is niet OC geweest. Geen verstand van en mijn mobo kan dit toch niet. Ik heb een betere koeler opzitten en mijn temps zijn niet hoger dan 42graden (als ik game, weet ik het niet) Geen problemen mee. Ik wil enkel een andere cpu omdat ik wat sneller wil en NIET oc.

Groeten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan