(-Pr3D@t[0r]-)
Legacy Member
deze is weer te koop omdat de vorige die hem wou niet meer kon kopen
het gaat dus om deze kaart
http://www.elitebastards.com/page.php?pageid=13103
http://www.club-3d.nl/productshow_vga.php?gpu_brand=Nvidia&ordercode=CGNX-H666&show=&p=&filter=&l=en
startbod rond de 50 €
het gaat dus om deze kaart
http://www.elitebastards.com/page.php?pageid=13103
http://www.club-3d.nl/productshow_vga.php?gpu_brand=Nvidia&ordercode=CGNX-H666&show=&p=&filter=&l=en
startbod rond de 50 €