smason
Legacy Member
te koop:
Chieftec BX03 zwart (zonder voeding - originele sidepanel zonder window is er ook bij)
Antec Sidepanel SP10WB (sidepanel met window)
2x Coolermaster LED Fan Blue
1x Coolermaster LED Fan Red
Dozen van case & sidepanel zijn er nog.
Ophaling lijkt me wel een must bij dit pakket, case is echt wel groot en zwaar. Of als je de verzendkosten wil betalen, mij niet gelaten. Bieden EXCL dus aub.
Richtprijs EXCL: 60 euro
Foto's
http://users.skynet.be/smason/CHIEFTEC/P1010092.JPG
http://users.skynet.be/smason/CHIEFTEC/P1010093.JPG
http://users.skynet.be/smason/CHIEFTEC/P1010239.JPG
http://users.skynet.be/smason/CHIEFTEC/P1010246.JPG
Voor ophaling: Ik ben van Lommel = N-Limburg
Chieftec BX03 zwart (zonder voeding - originele sidepanel zonder window is er ook bij)
Antec Sidepanel SP10WB (sidepanel met window)
2x Coolermaster LED Fan Blue
1x Coolermaster LED Fan Red
Dozen van case & sidepanel zijn er nog.
Ophaling lijkt me wel een must bij dit pakket, case is echt wel groot en zwaar. Of als je de verzendkosten wil betalen, mij niet gelaten. Bieden EXCL dus aub.
Richtprijs EXCL: 60 euro
Foto's
http://users.skynet.be/smason/CHIEFTEC/P1010092.JPG
http://users.skynet.be/smason/CHIEFTEC/P1010093.JPG
http://users.skynet.be/smason/CHIEFTEC/P1010239.JPG
http://users.skynet.be/smason/CHIEFTEC/P1010246.JPG
Voor ophaling: Ik ben van Lommel = N-Limburg
