Amadeke
Legacy Member
Hi,
Ik heb hier een nagelnieuw Cherry G83-6000 toetsenbord staan welk verkeerdelijk is meegeleverd met mijn laatste bestelling uit Duitsland.
Helaas is dit de Duitse layout (QWERTZ en tekens met umlaut).
Ik bied dit hier aan vanaf gratis (afhaling) of de kost van de verzending (4,50 euro met kilopost inclusief werk ;-)
Er blijft tevens de mogelijkheid tot bieden tot zondag 7 oktober middernacht.
Indien er geen bod komt is het gratis voor degene die zich eerst heeft gemeld.
Staat ook op Tones
Ik heb hier een nagelnieuw Cherry G83-6000 toetsenbord staan welk verkeerdelijk is meegeleverd met mijn laatste bestelling uit Duitsland.
Helaas is dit de Duitse layout (QWERTZ en tekens met umlaut).
Ik bied dit hier aan vanaf gratis (afhaling) of de kost van de verzending (4,50 euro met kilopost inclusief werk ;-)
Er blijft tevens de mogelijkheid tot bieden tot zondag 7 oktober middernacht.
Indien er geen bod komt is het gratis voor degene die zich eerst heeft gemeld.
Staat ook op Tones
)