Archief - Case met oud systeempje in

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BertG

Legacy Member
Aangezien ik meer waarde hecht aan de case dan aan het systeem....

Tekoop
Chieftec Fox Series Desktop Black
Dimensions: 425mm x 430mm x 155mm (T x B x H)
Device bays extern: 2x5 1/4", 2x3,5"
Device bays intern: 2x3,5" HDD
Fan (optional): 1x90mm
Weight: 10 kg incl. Power Supply
Power Supply: 300W PSU (HPC-300-202)
Included in delivery: Ferrite coil, power cable, mainboard-spacer
image

Zit wel nog een verse Artic cooling voor A-socket in, da's ook nog iets waard.

Systeempje dat er in zit is rond een AMD 800mhz, niet vet dus maar kan z'n dienst nog doen als servertje.
Draait nog win XP, en GTA-VC ging ook nog juist (om gedacht te geven wat er nog uit komt)
RAM: 512MB
MoBo: Systemboard M810 (eentje van de witte producten dus :p
GPU: Geforce 2 MX
HD: denk 20GB, ben et niet zeker
zit nog een DVD drive in en floppy

min: euh... u zegt het maar :p
mee naar huis met een strikje rond: 75eur

Lokatie: St-Michiels Brugge
Afleveren mogelijk te: Brugge (en wat omstreken) en Gent (centrum). Kosten van vervoer zijn voor de koper natuurlijk.
Verzenden: liever niet; mogelijk als gewenst is, maar zal een duren zijn.

Wover

Legacy Member
"mee naar huis met een strikje rond: 75eur"

maar voor die prijs wildet ni naar herentals komen brengen zeker? :p

anyway, bodje €40 excl alvast :)

BertG

Legacy Member
€ 40, noted...
als ik naar herentals moet toevallig, zal ik et laten weten :p

plat_muisken

Legacy Member
hoeveel ram zit er in.
welke hd
welk moederbord
welke optische drives?

BertG

Legacy Member
plat_muisken zei:
hoeveel ram zit er in.
welke hd
welk moederbord
welke optische drives?
heb originele post aangepast.
't is gene vetten, zoals ik al zei :)

BertG

Legacy Member
Intamin zei:
ja da's exclusief (was het vergeten te vermelden)
k :)

reminder: ik ga niet in op biedingen per PM... Pm is enkle voor detail af te spreken als er een akkoord is

BertG

Legacy Member
Intamin zei:
En we blijven doorgaan é :) €70 exclusief
nice... het eerste bod na 75 eur (de meeneenprijs) dat 12u de hoogste blijft krijgt em. Zo kan er nog over geboden worden als dat gewenst is

edit: 12u regeling geschrapt, wegens tegen de regels :p

ahja, € 70 noted :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan