apa
Legacy Member
Ik doe een oudere (maar nog steeds werkende) Canon scanner van de hand. Het gaat om een CanoScan FB320P die aangesloten wordt op de parallelle poort. Deze werkt nog onder Windows XP (niet getest onder Vista). LPT kabel en transfo zijn inbegrepen. De drivers kan ik per mail opsturen.
Deze mag gratis bij mij afgehaald worden door geïnteresseerden (te Sermmerzake, nabij Gavere/Gent). Gezien deze gratis weg mag, geef ik geen garantie. De eerste die een afspraak maakt om deze te komen ophalen haalt het (laat iets weten in deze thread). Ik stuur niet op: enkel afhalen! Deze scanner bied ik aan gedurende de komende 2 weken, nadien gaat die richting containerpark.
Deze mag gratis bij mij afgehaald worden door geïnteresseerden (te Sermmerzake, nabij Gavere/Gent). Gezien deze gratis weg mag, geef ik geen garantie. De eerste die een afspraak maakt om deze te komen ophalen haalt het (laat iets weten in deze thread). Ik stuur niet op: enkel afhalen! Deze scanner bied ik aan gedurende de komende 2 weken, nadien gaat die richting containerpark.