Archief - budget gamer pc te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

flirt

Legacy Member
ik verkoop mijn pc (persoonlijke en financiele redenen)
volgende specs zijn: (later zet ik wel fotos erop)
1.gamecase(fan en leds van voor, opzij en van achterà
2.hkc voeding 550 watt
3.8800 gts 320 mb
4.intel core 2 duo e6320
5.asrock conroe xfire esataII
6.twee giga ram geheugen
7.windows vista premium
8.seagate320 gb
9.dvd dual layer

had gedacht aan minimum 450 euro
meeneem600euro

thehelghast

Legacy Member
bodje van 425 eur(onder voorbehoud) als je hem kan komen leveren in ofwel Aarschot, Hasselt of Nieuwerkerken(limb.) , maar wil eerst wat foto's zien :)

flirt

Legacy Member
425 euro incl. en komen leveren naar de omgeving limburg? nee dank u
prijs is vijfhonderd euro en af te halen, dan zie je hem aan t werk ook en krijg je eventueel wat pcgames en software mee
met andere woorden ik stuur hem niet op enkom hem ook niet leveren, toch niet voor zo een bedrag!
mijn pc is drie maanden oud(heb toen mijn laptop verkocht om upgrade te doen) en had toen voor gans die bak 950 euro betaald!(ofwel had die kerel mij ook goed liggen!)

thehelghast

Legacy Member
dan neem ik wel gwn de volgende stukken(indien dit gaat :) ):

- 8800gts (zit er zo'n pci-e power connector bij ?)
- ram (indien dit ddr2 800mhz geheuge is)
- dvd dual layer
- seagate 320gb

voor een prijsje van 300 incl. ? :)

flirt

Legacy Member
voorlopig verkoop ik hem op zijn geheel en niet in stukken...wat heb ik nu aan een pc die hier blijft staan en die niet meer in zijn geheel is...

flirt

Legacy Member
en ik vind 500 voor gans diene bak geen belachelijke prijs...heb dat rondgevraagd en zo...en het komt neer op die prijs...

thehelghast

Legacy Member
flirt zei:
voorlopig verkoop ik hem op zijn geheel en niet in stukken...wat heb ik nu aan een pc die hier blijft staan en die niet meer in zijn geheel is...

kan je me een pm sturen indien je het als aparte stukken verkoopt? ;)

flirt

Legacy Member
ja dat zal ik doen, maar ik zou er niet op rekenen, bak moet in zijn geheel weg en liefst nog vandaag of morgen! heb het geld nodig

flirt

Legacy Member
350?sorry vind ik echt wel belachelijke prijs..
maak er 450 en tis een deal

flirt

Legacy Member
niemand?
laatste verlaging van mijn meeneemprijs(wel af te halen): 450 euro

Tsjernobyl

Legacy Member
Nieuw kost deze pc 720 euro incl vista...huidige waarde.

550 euro is een correcte prijs, 150 euro minder dan winkelwaarde.

maar ik ben naar aan zwaarder systeem op zoek, srry.

tarske

Legacy Member
Veel teveel ups (post 2-13-14-15-16)
Max 3 ups toegestaan dus bij deze closed !
Nu minstens 3 dagen wachten alvorens een nieuwe thread aan te maken !
Let erop in het vervolg want dit kost u infraction-punten !
Greetz
ps:
extra info wordt ook als up bekeken --> zie regels
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan