Ik heb de radi ontvangen.
Zo te zien heb ik echter de Black Ice Pro II gekregen, en niet de BI Xtreme II, zoals beschreven in de starttopic.
Aangezien de verkoper tot zondag op vakantie is, zal ik hem contacteren zodra hij terug is en eventueel een regeling treffen.
Wilde dit gewoon ff melden.