Archief - big sale off van alles dus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blind_ripper

Legacy Member
door dat ik stop met benchen en oc'en doe ik alles weg !
1. 35L dewar
enkel meeneem 300€ en afhalen !

2. containers :
dragon evo 2.2
alles er op en er aan 200€ meeneem en 180minimum

piotres GPU containers
Cross-fire / SLI containers voor R600 X1900 / G80 mounting full isolatie
meeneem 150€ minimum 140€

3. cascade
enkel back plat mist , alle mountings (478,775,am2 en A64)
koste nieuw 950€ en mag weg voor 550€ enkel in belgie , afhalen enkel.

4. OCZ proxstraem 1000watt
in nieuw staat , enkel geen garantie.
meeneem 200€ minimum 180€

5. P5B dlx
geen garantie wel in goede staat , 470fsb op quad core .
70€ meeneem

6. 22" viewsonic
nieuwstaat garantie via mij , geen enkel doode pixel .
meeneem 220€ minimum 200€

7.test bed van plexi .
meeneem 20€

8. superflower case :
heeft een windowke , rechter kant kleine kras , gaten van watercooling in de achterkant .
meeneem 30€ minimum 25€

9. 6800GS met zalman cooler er op
meeneem 45€ minimum 40€

er zal mss nog wel achter komen !

piotke

Legacy Member
p5b en 6800 mah je als verkocht beschouwen op madshrimps

BMF|Johan

Legacy Member
7.test bed van plexi .
meeneem 20€
=> bod van 20 euro, meeneem dus.

PsYmon

Legacy Member
In het vervolg wel even melden waar je spullen nog te koop staan.

blind_ripper

Legacy Member
k P5B dlx is voor piotke samen met 6800GS
wat komt er atm bij .
black ice extreme (a very old one) met 1/4 aansluitingen .
meeneem 15€
EHEIM 1250 1200L/U met adaptor .
meeneem 20€
P4 640 3.2ghz doos + box cooler .
meeneem 25€ minimum 20€

piotke

Legacy Member
P4 640 3.2ghz doos + box cooler .
meeneem 25€ minimum 20€


verkocht :)

blind_ripper

Legacy Member
piotke zei:
P4 640 3.2ghz doos + box cooler .
meeneem 25€ minimum 20€


verkocht :)
k u got it to :D
KoeKaTsJoE zei:
VG2230wm ;)
Blord zei:
Ik bied meeneem 20€ voor Eheim 1250 pomp.
noted
-------------------------------------------------
deze mogen ook nog is weg
http://i3.photobucket.com/albums/y90/blind_ripper/pic1/DSC00546.jpg
1 netwerk kaart 7€
2 pci usb 2.0 hub kaartjes , samen 20€ ampert 12.5€
en een tvkaart 10€
geen doosjes , of cd's maar normaal staan alle drivers op het net ;) .

RocKer

Legacy Member
6. 22" viewsonic
nieuwstaat garantie via mij , geen enkel doode pixel .
meeneem 220€ minimum 200€
Is da mogelijk voor ne pic,en kan jij leveren,heb geen vervoer,ik zal nog wel horen of niemand kan rijden,mor k'zie het ni gebeuren,dus de vraag kan jij leveren.

blind_ripper

Legacy Member
scherm gaat naar zorbapol .
wat is er nog over:
cascade
containers
ocz voeding
en den case

blind_ripper

Legacy Member
bump 1
180€ meeneem voor de ocz voeding !
25€ voor de case meeneem !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan