Archief - Belkin 125Mbps Wireless Cable/DSL Router

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cYberJ

Legacy Member
Startprijs: 20 euro
Meeneem: 35 euro

Tis deze: http://www.loveno.be/product/7291

OPGELET:Het is een DSL-modem voor een ISDN-aansluiting. Werkt niet op gewone analoge lijn.
Kan ook gebruikt worden als gewoon acces-point.

Zeer tevreden over stabiliteit en snelheid.
Verkoop wegens aankoop Linksys WRT54G om wat met open source firmware te spelen.


Normaalgezien zit ik van dinsdag tot donderdag in spanje voor het werk. Weet niet of ik daar over internet ga beschikken.

s5049431

Legacy Member
hoi
heb je deze router nog altijd liggen?
is deze ook een beetje redelijk van bereik?
heb je miss nog foto's?

greetz

cYberJ

Legacy Member
De router/modem is nog altijd te koop.

Zeer tevreden over bereik. Ik had op mijn kamer (1 verdiep hoger) nog volledige signaalsterkte.

Foto's heb ik niet, maar de router/modem is nog in zeer goede staat.
Als je echt wil kan ik nog wel foto's maken.

Hitiepoeh

Legacy Member
kan ik die dan gewoon aansluiten op een modem van telenet zodat ik draadloos kan surfen?

cYberJ

Legacy Member
Hitiepoeh zei:
kan ik die dan gewoon aansluiten op een modem van telenet zodat ik draadloos kan surfen?

Zo heb ik em een tijd gebruikt. Router functie moet dan wel uitgeschakeld worden. Wordt dan eigenlijk gebruikt als switch en acces point. IP-adres wordt dan toegewezen via telenet. Aantal pc's waarmee je dan tegelijk op internet kan is dan afhankelijk van je abonnement.

Hitiepoeh

Legacy Member
heeft die dan een uplink of steek je dat gewoon in een vd poorten voor computers op aan te sluiten?

cYberJ

Legacy Member
Uplink is enkel bruikbaar voor aansluiting op de isdn-lijn.
Modem wordt dan gewoon in een van de poorten voor de computers gestoken en dhcp v/d router wordt uitgeschakeld. IP wordt dan toegekend door de ISP.
Dit allemaal in het geval dat je de modem/router enkel als switch/accespoint gebruikt.

Bod genoteerd. Doos is er nog bij.
Wordt vrijdag om 23u afgesloten of vanaf dan 24u na laatste bod.

PS: ik woon ondertussen in Kessel-lo en niet meer in Tienen zoals in mijn profiel stond
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan