Archief - Athlon 2400 + WC SYSTEEM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

faselna

Legacy Member
Verkoop een athlon 2400

CPU Athlon 2400XP

Asus A7N8X Deluxe, nVidia nForce2,ATX,200-400 MHz, sound, 2x LAN, RAID,sata,North Bridge: NVIDIAR nForce2 SPP (Ultra 400)
South Bridge: NVIDIAR nForce2 MCP-T (nice oc bordje)

WC Coolriver cpu ,north and south bridge met mooie afwerking naar buiten toe dus de stroomkabel ga via slot naar buiten en WC start mee op als PC opstart (niet vergeten de stekker van u wc in te pluggen ;) ).

+ computer fluid controller

foto wc http://users.pandora.be/dia/66860.jpg

VGA Hercules 3D Prophet Radeon 9600 256MB

Foto http://users.pandora.be/dia/1737.jpg

512 DDR PC 2100 Apacer (optie Corsair dual twinx XMS 2 x 256pc3200)

DVD 16X

DVD Writer Samsung dual 16x
wat info
Geaccepteerde media DVD+R, DVD+R Dual layer, DVD+RW, DVD-R, DVD-R Dual layer, DVD-RW, DVD-ROM, CD-R, CD-RW
Afspeel en schrijf snelheid Lezen: DVD+R 12x, DVD+R Double couche 8x, DVD+RW 8x, DVD-R 12x, DVD-R Dual layer 8x, DVD-RW 8x, DVD-ROM 16x, CD-ROM 48x, CD-RW 40x

Schrijven: DVD+R 16x, DVD+R DC 8x, DVD+RW 8x, DVD-R 16x, DVD-R Dual layer 4x, DVD-RW 6x, CD-R 48x, CD-R 32x


Sata 40GB Maxtor weet niet zeker moet nog eens kijken kan 60 zijn ook +HD heeft koeling onderaan(optie dekstar 40GB IBM 7200RPM of 120GB Sata seagate)

2 extra koelers thermaltake kan op lcd scherm van case uit of aangezet worden.

Case + voeding
360W PSU
Front USB, AUDIO, firewire,
LCD Display (temperature, time, fan, HDD, CDROM),

Foto http://users.pandora.be/dia/e11_16.jpg

Denk dat ik rond ben nu .


Vraag me niks van dit systeem heb nooit er mee gewerkt alleen mijn zoon heeft deze gebruikt om wat te gamen dus niks OC , benchmarks ect...... Weet alleen dat dit mogelijk is en dat die WC er al inzat toen wij hem gekocht hebben.


DVD writer is een nieuwe .

Software PowerDVD5 en Nero Express Legaal met key

Start het bieden en er gaat niks apart weg

Startprijs 275

Meeneem heb ik niet

Aan deze thread heb ik 45min gewerkt met opzoeken van foto's,info,uploaden en typen enz extra 40€ is welkom :rofl:

Gert1

Legacy Member
is dee processor een socket a?
zouwek dee processor alleen kunnen kopen?

brechtvm

Legacy Member
indien wc apart te verkrijgen is, heb ik wel interesse...
zeg mij uw prijs...

zoniet > no problem dude :)

faselna

Legacy Member
Indien ik hem niet apart buiten krijg doe dan maar een bod maar wil dan ook alles kwijt .

dus bieden maar ook apart

_BizkiD_

Legacy Member
Hoeveel voor alles zonder WC?
Want ik zie dat brechtvm interesse in WC heeft.Dan ben je ook alles kwijt hé!:)
Is leveren tot W-Vl mogelijk!?
grtz

faselna

Legacy Member
_BizkiD_ zei:
Hoeveel voor alles zonder WC?
Want ik zie dat brechtvm interesse in WC heeft.Dan ben je ook alles kwijt hé!:)
Is leveren tot W-Vl mogelijk!?
grtz


Bied maar

_BizkiD_

Legacy Member
175€ zonder die dvd-writer(heb hem eigenlijk nie echt nodig en die zijn duur :))
grtz

blackfeather

Legacy Member
Hier interesse in de drie harde schijven + 512MB ram latje

Moest het hiervoor niet lukken ;)

faselna

Legacy Member
informa zei:
175 voor alles zonder dvd-writer en ram, afgehaald


Alles genoteerd van iedereen


informa das wa weinig

_BizkiD_ Idem hiet te weinig

brechtvm doe een bod voor die WC

blackfeather Doe een bod

blackfeather

Legacy Member
100EUR inclusief verzending voor de 3harde schijven en dat latje 512MB ram

blackfeather

Legacy Member
Nja dan hebbek liever da je mij een voorstel doet, nu weet ek niet wanneer het genoeg is eh...

Of als je het niet moest kwijt geraken laat me dan ietske weten ;)

En welke grootte heeft die schijf dat je niet zeker wist? 40GB of 60GB

Ow_jeih

Legacy Member
ik zoek nog een 2400+ voor mijn 2de dual mp :)

hoeveel moet ik geven zodat die voor mij is? ;)

faselna

Legacy Member
Ow_jeih zei:
ik zoek nog een 2400+ voor mijn 2de dual mp :)

hoeveel moet ik geven zodat die voor mij is? ;)


Doe een bod zal zien maar alles moet buiten gaan anders blijft hij hier
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan