WeedJunk
Legacy Member
Factuur aanwezig van het mobo, eind vorig jaar ergens aangekocht alsk mij niet vergis. Cd's, handleiding en derlijke is aanwezig, IDE kabels/S-ata niet. Eén van de beste s478 (het beste volgens Madshrimps oa). Geen mods aanwezig.
Cpu deed op standaard voltage 2,0Ghz zonder problemen, meer er niet uitgekregen op standaard voltage.
LET OP: Deze cpu werkt maar op een beperkt aantal borden kennelijk, op dit bord zonder problemen, op zo'n DFI mobo ook, maar met mijn P4P800SE wil hij niet booten.
Convertor is ook in het bijzijn van een factuur (moet nog een kopie krijgen van Piotr komende week)
Min. excl. verz. mobo: 50
Min. excl. verz. cpu: 60
Min. excl. verz. convertor: 25
Ook op tones, loveno en arena51
Ps: Minimum betekent niet dat ze voor die prijs al weg gaan, eerder een minimale richtprijs.
Cpu deed op standaard voltage 2,0Ghz zonder problemen, meer er niet uitgekregen op standaard voltage.
LET OP: Deze cpu werkt maar op een beperkt aantal borden kennelijk, op dit bord zonder problemen, op zo'n DFI mobo ook, maar met mijn P4P800SE wil hij niet booten.
Convertor is ook in het bijzijn van een factuur (moet nog een kopie krijgen van Piotr komende week)
Min. excl. verz. mobo: 50
Min. excl. verz. cpu: 60
Min. excl. verz. convertor: 25
Ook op tones, loveno en arena51
Ps: Minimum betekent niet dat ze voor die prijs al weg gaan, eerder een minimale richtprijs.


