Skyscraper
Legacy Member
Hallo,
Ik heb deze kaart een paar maandjes geleden aangekocht, en zit sinds dan mooi in mijn pc zonder OC.
Nu zit ik met een native resolution van 1680 x 1050 & deze kaart kan de games daar niet echt vlot met draaien.
Ik denk dat de 8800 GT dit wel zou kunnen doen, daarom zou ik graag mijn gts voor een nog deftige prijs verkopen aan iemand die deze wel goed kan gebruiken (zitten ook véél voordelen op).
De kaart is écht gelijk nieuw, goed verlucht geweest & alle dozen en handleidingen nog aanwezig.
Mijn meeneemprijs is 250 euro.
Minimum prijs 200 euro.
Ik kan voor een of andere reden deze verkoop niet laten doorgaan indien ik dit wil.
Groeten
Ik heb deze kaart een paar maandjes geleden aangekocht, en zit sinds dan mooi in mijn pc zonder OC.
Nu zit ik met een native resolution van 1680 x 1050 & deze kaart kan de games daar niet echt vlot met draaien.
Ik denk dat de 8800 GT dit wel zou kunnen doen, daarom zou ik graag mijn gts voor een nog deftige prijs verkopen aan iemand die deze wel goed kan gebruiken (zitten ook véél voordelen op).
De kaart is écht gelijk nieuw, goed verlucht geweest & alle dozen en handleidingen nog aanwezig.
Mijn meeneemprijs is 250 euro.
Minimum prijs 200 euro.
Ik kan voor een of andere reden deze verkoop niet laten doorgaan indien ik dit wil.
Groeten
anders is deze wel een mooi alternatief al denk ik dat 175 a 200 meer intresse zal wekken
.