h8bal
Legacy Member
Nieuw in ongeopende verpakking .
Eventueel te ruil tegen "tragere" kaart + opleg (PCI-express).
Indien er voor zondagavond geen interesse is, hou ik ze gewoon bij. Anderzijds zou ik het wél zo snel mogelijk geregeld willen hebben, met de eerste deal die mij aanstaat.
Info op:
http://www.asus.nl/products4.aspx?l1=2&l2=6&l3=0&model=546&modelmenu=1
Ik ben van regio Geel.
ik behoud me het recht alleen te verkopen indien de verkoopprijs me aanstaat of de graka via andere fora/media te verkopen...
Eventueel te ruil tegen "tragere" kaart + opleg (PCI-express).
Indien er voor zondagavond geen interesse is, hou ik ze gewoon bij. Anderzijds zou ik het wél zo snel mogelijk geregeld willen hebben, met de eerste deal die mij aanstaat.
Info op:
http://www.asus.nl/products4.aspx?l1=2&l2=6&l3=0&model=546&modelmenu=1
Ik ben van regio Geel.
ik behoud me het recht alleen te verkopen indien de verkoopprijs me aanstaat of de graka via andere fora/media te verkopen...

ad:
of inruil + opleg voor de dag komt blijft ze daar mooi zitten 