Archief - Asus EN7800GTX/2DHTV Te koop of te ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

h8bal

Legacy Member
Nieuw in ongeopende verpakking .
Eventueel te ruil tegen "tragere" kaart + opleg (PCI-express).

Indien er voor zondagavond geen interesse is, hou ik ze gewoon bij. Anderzijds zou ik het wél zo snel mogelijk geregeld willen hebben, met de eerste deal die mij aanstaat.


Info op:
http://www.asus.nl/products4.aspx?l1=2&l2=6&l3=0&model=546&modelmenu=1


Ik ben van regio Geel.


ik behoud me het recht alleen te verkopen indien de verkoopprijs me aanstaat of de graka via andere fora/media te verkopen...

Kenshi

Legacy Member
Is er nog iets van garantie op als deze nieuw is ?
Reden van verkoop ?
Eventueel interesse in een x800xl met opleg Zo ja hoeveel heb je in gedachten ?

Natuurlijk met de 7900GT die nu verkocht wordt voor een 325€ die even snel is als een 7800GTX is de waarde van die laatste wel redelijk gedaald.

h8bal

Legacy Member
Kenshi zei:
Is er nog iets van garantie op als deze nieuw is ?

Uiteraard. Aankoop is van vorige week dus nog klein 2 j garantie.

Reden van verkoop: deze moest in een pc komen voor iemand, maar uiteindelijk gaat dit niet door.

Wat de prijs/opleg betreft. Bij Forcom kost ze blijkbaar nog steeds 509 €, opleg zou het prijsverschil in nieuwprijs zijn tussen de 2 kaarten.
Voel u gerust vrij om goedkopere prijzen te zoeken (uiteraard wel in België en exact dezelfde kaart), dan hou ik er rekening mee.

Kenshi

Legacy Member
Nevermind dan, voor die prijs heb je ook bijna een 7900GTX dus ja.

Troman

Legacy Member
Deze kaart word aantrekkelijk aan de prijs van 285€ :)

ps X850Xt is dood :sad:

tinbie

Legacy Member
idd, bij vdhsoft.be staat ze €412 excl.

wat zou ik ze graag hebben, maar met mijn xfx 6800gt... te veel opleg denk ik.

h8bal

Legacy Member
Wiffy zei:
idd, bij vdhsoft.be staat ze €412 excl.

wat zou ik ze graag hebben, maar met mijn xfx 6800gt... te veel opleg denk ik.

Idd 499€ inclusief blijkbaar.


Tja die 6800gt zou een opleg zijn van +- 250 gok ik.

h8bal

Legacy Member
Kenshi zei:
Nevermind dan, voor die prijs heb je ook bijna een 7900GTX dus ja.


Ik heb toch nergens een richtprijs gezegd ? Enkel over een opleg bij inruil :confused:

Kenshi

Legacy Member
Mja als kopers gaan we uit van de laagste prijs en dan vergelijken wij ook met kaarten die gelijkaardig presteren en niet per se naar identiek merk/type. In dit geval gaat de vergelijking met een 7900GT zeer goed op.

Daarom doe ik alvast een bod van Club3D x800xl ViVo 256MB met nog garantie met 100€ opleg.

Mogen we trouwens weten van welke winkel deze komt? Als we ganartie nodig hebben waar we dan terecht kunnen.

h8bal

Legacy Member
Kenshi zei:
Mja als kopers gaan we uit van de laagste prijs en dan vergelijken wij ook met kaarten die gelijkaardig presteren en niet per se naar identiek merk/type. In dit geval gaat de vergelijking met een 7900GT zeer goed op.


Sorry maar da vind ik zever. De kaart zelf wordt nog verkocht en staat in de prijslijst, dus waarom zoude naar ne prijs van een andere kaart kijken ?


Winkel is in Temse gelegen.

PsYmon

Legacy Member
Omdat niemand een porsche koopt als je voor minder geld een nieuwer en beter model kunt kopen :)

palatinus

Legacy Member
PsYmon zei:
Omdat niemand een porsche koopt als je voor minder geld een nieuwer en beter model kunt kopen :)
idd deze kaart is in dat opzicht max 300 euro waard, omdat je voor 325 een iets beter presterende 7900GT kunt kopen.

is natuurlijk niet zo leuk aangezien de topickstarter er zoveel geld voor heeft betaald, maarja zo gaat het in de pcwereld.

h8bal

Legacy Member
Soit ik ga er niet over discussiëren. Ik heb ze net in mijn eigen pc gestoken en als niemand dit weekend met een goed bod (+300€)of inruil + opleg voor de dag komt blijft ze daar mooi zitten :p

kivirno

Legacy Member
mja nu is ze niet meer nieuw he als ge ze in uw pc steekt :p
als je kan leveren in hoevenen dit weekend ati x 700 pro + 175 euro opleg

h8bal

Legacy Member
kivirno zei:
mja nu is ze niet meer nieuw he als ge ze in uw pc steekt :p
als je kan leveren in hoevenen dit weekend ati x 700 pro + 175 euro opleg
Als ge er 200 van wilt maken is dat voor mij OK ( kmoet morgen middag toch in Mortsel zijn), tenzij ik voor 02.00u vanavond een beter bod krijg. K ?

Maximus

Legacy Member
Ik geef nen Sapphire X800 gto2 geflasht naar x850xt +
125 euro €
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan