Archief - ASUS A6JA notebook

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HomeBoy7

Legacy Member
Volledig notebook-pakket te koop, in zeer goede staat.

Korte samenvatting:

Windows XP Home licentie
Intel Core Duo-processor T2300: 1,66 GHz, dual-core
2GB Mem: 1x DDR2 533MHz SDRAM & 1x DDR2 667MHz SDRAM
60GB 7200rmp HDD

Batterij niet veel gebruikt
Geen gebruikssporen, altijd gewerkt met aparte muis en keyboard.
Draagtas + muis
Facturen + boekjes + CDs

Optioneel:

100GB HDD 4200 rpm (orginele HDD)
Coolpad
Rugzak

Volledige specs:

http://www.asus.nl/products.aspx?modelmenu=2&model=1006&l1=5&l2=24&l3=134


Geen verzending, indien het niet te ver is voor mij, is levering mogelijk.
Ik ben van Bilzen (Limburg).
Indien het hoogste bod niet voldoet, heb ik het recht de verkoop af te zeggen.
Testen is geen probleem, de portable is momenteel nog in gebruik.

HomeBoy7

Legacy Member
Ik heb nog niet echt een richtprijs vastgesteld ... dus doe maar een bod en we zien wel. Liefst toch nog een degelijke prijs.
(BTW dit staat ook nog op andere fora)

Extra HDD gaat niet weg voor de notebook weg is.

DonVermo

Legacy Member
€300 euro, is wel al een iets ouder beestje.
Heeft nog een X1600xt grafische chipset :s

feyeuh

Legacy Member
Zit er een webcam en cardreader in?

Zou je er vista kunnen op draaien?

HomeBoy7

Legacy Member
Videocamera: 1,3 Megapixels
Kaartlezer: SD/MMC/MS/MS PRO
Vista, geen probleem.

HomeBoy7

Legacy Member
Samenvatting van PC Wizard:

> Mainboard : ASUSTeK Computer Inc. A6J
> Chipset : Intel i945PM
> Processor : Intel Core Duo T2300 @ 1666 MHz
> Physical Memory : 2048 MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM )
> Video Card : ATI Technologies Inc Mobility Radeon X1600
> Hard Disk : HTS721060G9AT00 (60 GB / 7200 rpm)
> DVD-Rom Drive : MATSHITA DVD-RAM UJ-841S
> Monitor Type : AUO - 15 inches
> Network Card : Realtek Semiconductor RTL8168/8111 PCI-E Gigabit Ethernet NIC
> Network Card : Intel Corporation PRO/Wireless 3945ABG
> Operating System : Microsoft Windows XP Home Edition 5.01.2600 Service Pack 2
> DirectX : Version 9.0c (juli 2007)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan