Archief - Asus A3000 te koop *met defect*

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arcan

Legacy Member
hallo

ik heb hier een asus a3000 liggen die 2 jaar en 3 maanden oud is (net uit garantie dus)

wat er inzit:

- Intel Centrino 1.6
- 256mb ram
- windows xp home edition product key
- dvd-rw drive
- webcam op het scherm
- wifi
- 4400 mAh batterij
-...

harde schijf heb ik uitgehaald.


er zijn ook wat krassen op de klep, maar er is niets aan het scherm.
het defect ligt aan de voeding zeiden ze in de shop. (dus niet die bak met de prise maar in de laptop zelf) laptop start dus niet op.

bieden maar :)



foto's zet ik er wel op, moest er interesse zijn.

grtz

successor

Legacy Member
spanning van de adapter ? misschien heb ik nog iets passend liggen ....

Arcan

Legacy Member
heb het dus gevraagd en mn zus en het probleem is als volgt:

een kortsluiting op de hoogte van de ingang van de prise in de laptop. dit zou dus moeten vervangen worden.

http://aycu37.webshots.com/image/34836/2005276070006225223_rs.jpg
http://aycu20.webshots.com/image/35619/2005226594300379977_rs.jpg
http://aycu19.webshots.com/image/36458/2005241905444467437_rs.jpg

zoals jullie zien op de laatste foto is de berscherming van het scharniertje van scherm er niet(aan de linkerkant). Zal die ff terugzoeken :) maar dit is maar een estetisch ding. het scherm zit dus nog evengoed vast.

Arcan

Legacy Member
hmm daar ben ik niet zo zeker van.
ik had gedacht dat dit ding nog wel een 100€ waard moest zijn.
Moest het niet zo zijn dan kunnen jullie mij daar altijd commentaar op geven :)

dusja; meeneemprijs 100€ dan maar

benwake

Legacy Member
foto werkt nu wel :)
Optie => leg hem voor mij opzij als je wil aangezien ik interesse heb, dat hij niet voor mijn neus verdwijnt :)
EDIT: en je hebt dat plastieken omhulsel niet meer I suppose ?

Arcan

Legacy Member
benwake zei:
foto werkt nu wel :)
Optie => leg hem voor mij opzij als je wil aangezien ik interesse heb, dat hij niet voor mijn neus verdwijnt :)
EDIT: en je hebt dat plastieken omhulsel niet meer I suppose ?

foto wekrt niet ^^

The server encountered an error while processing your request
Request: http://users.skynet.be/benwake/laptop.jpg
Response: The page you are looking for could not be found

ik zal nog eens rondkijken voor dat klepje, maar ik kan niet verzekeren dat ik het terugvind
en aan hoeveel € is die optie dan? ;)

grtz

benwake

Legacy Member
Ik ga beginnen met 75€ om het op gang te krijgen,optie vervalt dus (aangezien opties voor meeneemprijzen zijn)
link is http://users.skynet.be/benwake/latop.JPG, schrijffout op ftp, maar te lui om ze te gaan veranderen:)
Ik heb de antwoord op mijn vraag al ivm dat klepje dus nevermind

PS: ik ben vandaag de hele dag thuis, dus ik kan komen afhalen...

Arcan

Legacy Member
benwake zei:
Ik ga beginnen met 75€ om het op gang te krijgen,optie vervalt dus (aangezien opties voor meeneemprijzen zijn)
link is http://users.skynet.be/benwake/latop.JPG, schrijffout op ftp, maar te lui om ze te gaan veranderen:)
Ik heb de antwoord op mijn vraag al ivm dat klepje dus nevermind

PS: ik ben vandaag de hele dag thuis, dus ik kan komen afhalen...

ik laat dit nog tot morgen avond 8u open.

benwake, indien je de bieding wint, hoe wil je dit afhandelen?

grtz

benwake

Legacy Member
F/-\nTa$Y zei:
ik laat dit nog tot morgen avond 8u open.

benwake, indien je de bieding wint, hoe wil je dit afhandelen?

grtz

ik kom het halen en betaal contant :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan