Archief - Asus 7900 GT Top (oc-editie) 520/1440

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kibo

Legacy Member
Zoals titel vermeld verkoop ik mijn graka,
verkeerd in uitstekende conditie,14 maanden oud incl factuur.

-Asus 7900 GT Top (oc-editie) 520/1440
factuur,doos,kabeltjes,etc inbegrepen.

minprijs 75€
meeneem 90€


-Afhalen te Beveren-Waas of leveren in de buurt.

informa

Legacy Member
bod van 70€ aan het station Antwerpen Centraal afspreken

kibo

Legacy Member
walde zei:
Is verzending een optie ?

liefst afhalen,maar verzending is mogelijk(zonder die grote doos)

meeneemprijs is nu 75€ enkel voor afhalen.
(niet geldig voor verzending)

Svenno

Legacy Member
Met welke kaart komt dit het dichtste in aanraking, op gebied van prestatie. Een gewone 7950GT?

kibo

Legacy Member
Medaphoar zei:
kan zo ene in sli gezet worden met een xfx 7900gt??
ik denk van wel(vroeger niet ivm drivers,maar nu wel heb ik ergens gelezen).
Natuurlijk de kaarten zal wss gelijk moeten lopen(core/mem),
maar ik heb ook nog een gewone asus 7900 GT (non-oc)

Svenno zei:
Met welke kaart komt dit het dichtste in aanraking, op gebied van prestatie. Een gewone 7950GT?
idd deze oc-editie is bijna even snel(2%) als 7950 GT/x1950xt

het.pc.schaap

Legacy Member
kibo zei:
ik denk van wel(vroeger niet ivm drivers,maar nu wel heb ik ergens gelezen).
Natuurlijk de kaarten zal wss gelijk moeten lopen(core/mem),
maar ik heb ook nog een gewone asus 7900 GT (non-oc)


idd deze oc-editie is bijna even snel(2%) als 7950 GT/x1950xt

is trouens een TOP kaart, zeer goede prestaties en in sommige benches ligt deze kaart zelfs iets hoger als de 7950GT, maar meestal er ietsjes onder
(vooral op hogere resoluties moet ze een beetje afgeven aan de 7950GT)

PineMangoes

Legacy Member
kibo zei:
ik denk van wel(vroeger niet ivm drivers,maar nu wel heb ik ergens gelezen).
Natuurlijk de kaarten zal wss gelijk moeten lopen(core/mem),
maar ik heb ook nog een gewone asus 7900 GT (non-oc)


idd deze oc-editie is bijna even snel(2%) als 7950 GT/x1950xt

Niet om ambetant te doen, maar een X1950XT is nog wel 'n stukje sneller dan die 7950. Prestaties vergelijkbaar met de 7900GTX in oudere games, en sneller in de nieuwste games.

pcfre@k

Legacy Member
als die kaart in top conditie is wil ik wel 75 euro incl verzending geven...
tenzij je ne ruil ziet zitten met iets?

is pci-e he?

Svenno

Legacy Member
PineMangoes zei:
Niet om ambetant te doen, maar een X1950XT is nog wel 'n stukje sneller dan die 7950. Prestaties vergelijkbaar met de 7900GTX in oudere games, en sneller in de nieuwste games.

Ik denk dat hij de X1900XT bedoelde, die evenaart de 7950GT.

kibo

Legacy Member
pcfre@k zei:
als die kaart in top conditie is wil ik wel 75 euro incl verzending geven...
tenzij je ne ruil ziet zitten met iets?

is pci-e he?

geen ruil,bod genoteerd 75€ incl.geleverd(kapellen is niet zover).
Als er niemand bovengaat of komt afhalen tegen 22u is de kaart verkocht.

tomvanhouche

Legacy Member
85€ incl aangetekende zending indien deze morgen nog verzonden kan worden?

kibo

Legacy Member
tomvanhouche zei:
85€ incl aangetekende zending indien deze morgen nog verzonden kan worden?
sorry,maar afhalen of leveren binnen 20 km van mijn woonplaats heeft voorrang,dus bod van pcfre@k geniet mijn voorkeur.

PineMangoes

Legacy Member
Svenno zei:
Ik denk dat hij de X1900XT bedoelde, die evenaart de 7950GT.

Nee, deze is ook sneller. In feite scheelt de X1900XT bijna niets met de X1950XT in performance.

kibo

Legacy Member
22u voorbij
pcfre@k... kaartje is voor u,
laat maar iets weten via pm.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan