Archief - Apple keyboard / mighty mouse / Logitech / UltraGlide / ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
Muizen:

* Apple Mighty Mouse.
Met manual en CD. Ook garantie.

* Logitech Optische wheel Mouse
Op USB. Goede staat. Model: M-BJ58

* Microsoft Intelli Mouse Explorer 4.0A
Zowel USB als PS2 dankzij koppelstukje.

* Ultraglide zwarte muispad. Perfecte staat.


Keyboards:

* Logitech Internet Pro Keyboard Black
Belgische toets layout.

* Apple Pro Keyboard White op USB
Azerty. Met 2 USB poorten.

Appleboom

Legacy Member
Hoeveel wil je voor appel mighty mouse+apple pro keyboard+verzending?

mvg

piotke

Legacy Member
Op de applestore kost een Mighty Mouse 55 euro, en het keyboard 29. Totale niewprijs van ongeveer 85 euro als ik mag afronden. Dan is 35 beetje laag.

Exxos

Legacy Member
Kan je me eens een afbeelding of een foto tonen van het tobo? Mighty mouse ken'k ;)

Onder voorbehoud van bovenstaande: 55 incl.?

edit: ff verduidelijken: bod onder voorbehoud spreekt op de Mighty mouse en het Apple Pro White keyboard.

piotke

Legacy Member
Ik heb het genoteerd, ik laat het wel even openstaan nog, kan zijn dat ik het nog hier en daar te koop stel. U zal echter op de hoogte gehouden worden van biedingen.

Exxos

Legacy Member
prima, maar geen weken meer laten aanslepen é ;) laat ons zeggen dat'k mijn bod openhou tot woensdag a.s.

Appleboom

Legacy Member
Exxos zei:
Kan je me eens een afbeelding of een foto tonen van het tobo? Mighty mouse ken'k ;)

Onder voorbehoud van bovenstaande: 55 incl.?

edit: ff verduidelijken: bod onder voorbehoud spreekt op de Mighty mouse en het Apple Pro White keyboard.


60inclu :p INDIEN het toetsenbord en muis beiden aangesloten kunnen worden op eender welk systeem,dus niet alleen mac, als je begrijpt wat ik bedoel:p.

piotke

Legacy Member
Werkten perfect op een windows pc, met standaard windows drivers.

TheJudge

Legacy Member
Dus het toetsenbord werkt perfect op windows, geen enkele beperking?
Wat is de reden van verkoop?

en zijn er gebruikerssporen op het toetsenbord?

Ik heb het over het apple keyboard.

piotke

Legacy Member
Reden verkoop: Ik heb mac mini overgekocht en dit stak erbij, gebruik het niet.
Gebruikersporen. Geen op wat krassen aan de onderkant. Maarja, t'is de onderkant voor iets eh.

Sommige toetsen zijn ders. zo heeft de apple 16 funtietoetsen, waarvan er dus maar 12 onder windows werken. Ook heeft het gee nwindows knop, maar ene apple knop (echter zelfde functie als windows). Zelf de geluids knoppen werken standaard zonder drivers. Dus ik durf zeggen dat er geen functionele beperkingen zijn.

TheJudge

Legacy Member
Hoeveel zijn der verzendingskosten voor dat keyboard?

Aangezien dit voor €30 nieuw is te krijgen...
Ik geef je 20€ excl verzending.

Ok?

Mvg,

Jonas

piotke

Legacy Member
Verzending is 3.1 euro. Maar ik laat het even openstaan nog. Ik heb er wel twee, maar eentje is normaal voor mij, en he tandere staat hier te koop.

Daar ik reeds een bod heb van 60 euro op muis en keyboard lijkt me dat interessanter. Maar misschien dat ik ook mijn 2e wegdoe. Nog enkele daagjes.

Exxos

Legacy Member
65 incl voor Mighty Mouse en Apple keyb (verhoging van m'n bod dus)

piotke

Legacy Member
Genoteerd. Ik zal nu definitief afsluiten op woensdag.

Ik heb dan examen tot 18 uur ongeveer, dus als ik dan thuiskom sluit ik af, en kan het nog de dag erna op de post (ne betaling).

Ik denk dat dit wel redelijk lijkt.

Exxos

Legacy Member
Voor mij alvast geen probleem, bij doorgeven van gegevens wordt dadelijk gestort via Home Bank.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan