Justchill
Legacy Member
JMke zei:Ben nu ein Coolermaster Cosmos aan het testen, net iets beter![]()
Interesting; hoe ver staat ge met uwe review?
Die case is wel wat duurder niet? Vind 'm er alleszinds "spacy" uitzien.
PS: succes met de verkoop
@iedereen; die case is echt zijn geld waard! muisstil, goeie airflow (soms trekt het aan mijn benen als ik de fans op max zet
) en een plezier om alles ineen te steken. Alhoewel soms ist wa zoeken..
. Mijn budget is beperkt tot 80 euro.