Archief - Antec 160W case, Antec 550W, Msi K8N Neo4 Fi

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zelanus

Legacy Member
Ik heb volgende zaken te koop:

1) ANTEC Performance Case P160W
zonder voeding

Minimum: 65
Meeneem: 70

2) ANTEC TruePower II 550 Watt atx 2.0

Minimum: 70
Meeneem: 80

3) Msi K8N Neo4 Fi socket 939 moederbord
met Wifi pci-kaart

Minimum: 65 euro
Meeneem: 75 euro

Van al de onderdelen kan een kopie van het factuur meegegeven worden.
Als ik biedingen moest krijgen buiten het forum zal ik die hier ook altijd vermelden.

Zelanus

Legacy Member
@ PsYmon: sorry, maar ik kom bijna nooit in Gent

@ xtension: 30 euro voor een case die nog altijd meer als 100 euro kost bij Tones, nice try, nut no thanks ;)

xtension

Legacy Member
Een gebruikte case zonder voeding mmmmm...

Voor €70 heb ik betere, toch bedankt voor reply

|XcW|

Legacy Member
xtension zei:
Een gebruikte case zonder voeding mmmmm...

Voor €70 heb ik betere, toch bedankt voor reply


Arg van zo een gasten krijg ik dus het schijt.

Denk da dan in u eigen. Als gij denkt dat ge een betere case hebt voor da geld. Koopt ze u dan. Er staan minimumprijzen bij de verkoper zenne beginpost voor iets hé. En het is een normale prijs voor die case. Maarja, sommige moeten altijd
anders kunnen doen hé.

jannick werckx

Legacy Member
Wilde die voeding niet ruilen tegen mijn Antec smartpower 2.0 450W ..? Maar een 2maadnjes oud.
Ik leg er 15€op dan ..

Jannick

Zelanus

Legacy Member
jannick werckx zei:
Wilde die voeding niet ruilen tegen mijn Antec smartpower 2.0 450W ..? Maar een 2maadnjes oud.
Ik leg er 15€op dan ..

Jannick

Sorry, ik verkies geld, geen ruil...

Zelanus

Legacy Member
Houwaart ligt vlak tegen Aarschot.
Een goed half uur rijden van diepenbeek als het niet druk is.

|XcW|

Legacy Member
Uhm, dat komt goed uit. Ik moet dit weekend in Aarschot zijn.

Voor 60€ Kom ik ze zaterdag halen!

Edit: Zie juist dat het minimum 70€ is. Toch eens over nadenken

Zelanus

Legacy Member
|XcW| zei:
Uhm, dat komt goed uit. Ik moet dit weekend in Aarschot zijn.

Voor 60€ Kom ik ze zaterdag halen!

Edit: Zie juist dat het minimum 70€ is. Toch eens over nadenken

Ik zal het minimum veranderen naar 65 euro. Vanaf die prijs noteer ik je bod en dan sluit ik er zaterdagvoormiddag voor af.

|XcW|

Legacy Member
Zelanus zei:
Ik zal het minimum veranderen naar 65 euro. Vanaf die prijs noteer ik je bod en dan sluit ik er zaterdagvoormiddag voor af.


Ik zie op sommige sites dat daar een soort controller'ke bij zijt voor vanvoor in u case?

Of zit dat er niet bij?

Zelanus

Legacy Member
Ik stuur u een pm om me effe op msn toe te voegen, dat is makkelijker

|XcW|

Legacy Member
Cancel mijn bod maar.

Ik kan het morgen niet komen halen omdat de persoon van de kast niet kan komen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan