Archief - Amd s939 X2 4200+,Mobo,2 gig ram pc 3200

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

F!reW@lker

Legacy Member
Te koop:

- Socket 939 Amd Athlon X2 4200+ Dualcore Processor
- Moederbord MSI K8N NEO4 Platinum (nforce4 ultra chipset) Info klik
- 2x 512Mb Twimos ddr Dual-Cannel
- 2x 512Mb Siemens ddr Dual-Channel


Weg wegens upgrade werkt voor 100% en cpu is iets meer dan 1 maand oud dus nog garantie op!
Kan in werkende staat bezien worden alsook afgehaald of verstuurd.
Verturen is ten laste van koper.

Ik heb het liefst dat gans dit set verkocht word.

Maar apart is ook mogelijk als ik men prijs heb bereikt.

Graag had ik er ene 200 Euro voor.

Ik zet dit nu al te koop maar ik wacht op men onderdelen die nog moeten toekomen(anders zit ik zonder pc :( ),eenmaal toegekomen mogen deze onderdelen afgehaald worden of verstuurd.
Ik verwacht men besteling binnen 1 week. Dus van het weekend 1/12 .

Grtz,

Firedwarf

Legacy Member
kheb interesse in het totaal pakketje voor 200 euro, is echter niet voor mij ma voor ne maat , goed als ik het je deze avond laat weten?

F!reW@lker

Legacy Member
@Hitman bod genoteerd maar wat weinig.

@Benjy Op wat bied jij ? op de cpu ? Dan bied je onder Hitman.

@Firedwarf Het totaal paket geeft men voorkeur en het geeft niets hoor daar ik toch nog achter mijn onderdelen wacht.Dus vraag maar effe

REDNIK

Legacy Member
F!reW@lker zei:
Te koop:

- 2x 512Mb Twimos ddr Dual-Cannel
- 2x 512Mb Siemens ddr Dual-Channel

werken die 2 setjes goed samen ? mss wat meer gegevens over en zo richtprijs ofzo ? :)

mvg, Bob

F!reW@lker

Legacy Member
BlackHawk.be zei:
werken die 2 setjes goed samen ? mss wat meer gegevens over en zo richtprijs ofzo ? :)

mvg, Bob

Deze setjes werken idd goed samen,toch geen last van ondervonden :)

Welke gegevens wil je dan juist ?

Voor het Twimos 40 €
Het siemens setje mag buiten voor 35€

F!reW@lker

Legacy Member
Hitm@n zei:
hoeveel wil je voor de cpu?

Hoeveel wil je er voor geven ? Hij is amper 1 maand oud en heeft me 97euro gekost.
Dus veel veel kan ik daar niet van af pingelen.

F!reW@lker

Legacy Member
Mijn onderdelen worden nooit geforseerd Hitman ;)

Bod genoteerd.

F!reW@lker

Legacy Member
Benjy zei:
ik bood op het moederbord 40 € + de verzendingskosten

Oke Benjy bod genoteerd (maar als Firedwarf afkomt om het hele paket te kopen heeft hij voorang.)

Firedwarf

Legacy Member
Beste

Laat je nu alvast weten dat mijn maat GEEN interesse heeft omdat hij nog een oude AGP kaart wil gebruiken

wat mij betreft mag je het dus verkopen en sorry van het wachten

mvg

REDNIK

Legacy Member
wil je mss even de geheugen snelheid vermelden van die geheugen latjes ?

mvg, Bob

F!reW@lker

Legacy Member
Hey Bob

Die van Twimos draaien 2,5 3 3 7
En die van siemens draaien 3 3 3 8

samen werken ze op 2,5 3 3 7 nu op de pc

Edit* geheugen werkt aan 2,5 3 3 7 net gezien tijdens opstarten. effe aangepast

Benjy

Legacy Member
ik zie dat mijn bod op het mobo doorgaat :)
waneer sluit je dit verkoop af?

Benjy

F!reW@lker

Legacy Member
Hi Benjy

Ik moet toch wachten achter men nieuwe onderdelen dus kan het nog wat open staan. Dacht dit topic te sluiten nu Vrijdag 23u00

U hebt inderdaad een bod van 40€

Graag had ik er 45€ voor gehad en dit is dan ook de meeneemprijs!

Mvg,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan