Archief - Amd-m 2600+ 1GB ram,raptor,9800pro,tagan 480w

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tweetyoost

Legacy Member
Hallo

Aangezien ik dit schooljaar waarschijnlijk nood zal hebben aan een nieuwe laptop en mijn andere pc nu nog minder gebruikt zal worden zou deze eigenlijk de deur uitmogen...

Het betreft deze pc:

Aluminium superflowercase sf201 (plexi voorkant,uitschuifbaar moederbord enz.. zwarte kleur, gemod met UT logo erin) ook nog een 3,5inch fanbus zeer stille 80mm fans (leds enz...) alles mooi gemeshed en ligt er zeeer proper bij;)

36GB raptor
200GB maxtor DM10 eventueel nog een 2de 200GB maxtor DM10 (raid dus mogelijk)

2*512mb twinmoss speedpremium ram (nieuwe BH5's)(2-2-2-11)
DFI infinity ultra 2
AMD mobile IQYAH 2600+ (beste mobile die eris!)
SLK 947? met papst 92mm fan
Tagan 480W (supervoeding!)
NEC dvd writer (geen id welke)
Liteon cd writer
Powercolor 9800SE @ volledig modbaar zonder problemen naar 9800pro/XT (haalt 22.000 3dmarks01) met zalman (blauwe) en fan erop.
WLAN pci card
extra LAN card

en dit is het zowat...
Mooie stukjes dacht ik zelf.. in der tijd zorgvuldig uitgekozen om als doel een zo snel mogelijke pc te hebben... nu idd wat verouderd maar zeker niet traag te noemen. Heb er hier op TN forums nog 36s superpi voor staan en dit voor een ahtlon xp ;)

zeker de raptor, mobo-cpu-ram combinatie is super

Ik kan er niet echt een richtprijs opplakken maar had er graag nog een mooie prijs voor gehad gezien de toch wel zeldzame cpu,ram,3d kaart

foto'kes enzo:

superpi36s was nog met 2*256mb ram
35s 2835Mhz!
Binnenzicht


Pieter

tweetyoost

Legacy Member
Owkay vanaf nu in stukken (indien ik er goed geld voorkrijg)

36GB raptor > aankoop 130€ verkoop > 75€ (wsh nog in garantie)

200GB maxtor DM10 > aankoop 110€ verkoop > 50€

2*512mb twinmoss speedpremium ram (nieuwe BH5's)(2-2-2-11) > aankoop 160€ (met factuur en garantie) > verkoop 90€

DFI infinity ultra 2 > aankoop 100€ > verkoop > 60€

AMD mobile IQYAH 2600+ (beste mobile die eris!) > aankoop 139€ > verkoop 90€

SLK 947 met papst 92mm fan en alle beugels > aankoop 60€ > verkoop 35€

Tagan 480W (supervoeding!) > aankoop 95€ > verkoop > 60€

Powercolor 9800SE @ volledig modbaar zonder problemen naar 9800pro/XT (haalt 22.000 3dmarks01) met zalman (blauwe) en fan erop. > aankoop 255€ > verkoop 110€

Superflower Alu case (zwart) > aankoop 210€ > verkoop 80€ met alle modding (2ccfl's,6(7) superstille 80mm fans,3,5 fanbus enz.. uitschuifbaar moederbord.

Vermelde prijzen zijn meeneemprijzen, bijna alles is met factuur (als ik ze terugvind) bieden mag

vermeld duidelijk op wat je een bod wil doen. voorkeur voor afhalen te Oostrozebeke of Oostende

Mvg.
Pieter

2.DIE.4

Legacy Member
tweetyoost zei:
36GB raptor > aankoop 130€ verkoop > 75€ (wsh nog in garantie)
--> Wordt hier gemiddeld verkocht aan €60, de laatste 3 zelfs aan €50

200GB maxtor DM10 > aankoop 110€ verkoop > 50€
--> Ik zou eerder op een €30 - 35 rekenen

2*512mb twinmoss speedpremium ram (nieuwe BH5's)(2-2-2-11) > aankoop 160€ (met factuur en garantie) > verkoop 90€
--> met €50 zal je al heel tevreden mogen zijn

DFI infinity ultra 2 > aankoop 100€ > verkoop > 60€µ
--> eerder €25 - 30

AMD mobile IQYAH 2600+ (beste mobile die eris!) > aankoop 139€ > verkoop 90€
--> verwacht ongeveer €40 - 50

SLK 947 met papst 92mm fan en alle beugels > aankoop 60€ > verkoop 35€
In combo met cpu en mobo te verkopen

Tagan 480W (supervoeding!) > aankoop 95€ > verkoop > 60€
--> €40 I guess

Powercolor 9800SE @ volledig modbaar zonder problemen naar 9800pro/XT (haalt 22.000 3dmarks01) met zalman (blauwe) en fan erop. > aankoop 255€ > verkoop 110€
--> een euro of 40 - 45

Superflower Alu case (zwart) > aankoop 210€ > verkoop 80€ met alle modding (2ccfl's,6(7) superstille 80mm fans,3,5 fanbus enz.. uitschuifbaar moederbord.
--> hangt af van smaken, iemand die ze echt wilt kan er miss nog wat voor neerleggen

Dit heb ik nu niet gedaan om je thread helemaal af te breken, maar voor jouw meeneemprijzen stellen ze hier een nieuwe config samen die toch gemiddeld dubbel zo goed presteert ..

ShPonGle

Legacy Member
interesse in die tagan, heb je fotootje?
die wlan pci kaart, welk merk?

tweetyoost

Legacy Member
rams > vlotjes dit 247

wlan pci card nieveel speciaals wsh realtek chipset

tagan voeding is 1malig gemonteerd en ziet er splinternieuw uit, met doos enz...

tagan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan