ik check even de thread en zie idd dat alle stuff aan meeneemprijzen verkocht is, de koeler aan mij en de rest aan XCW als ik het goed voorheb.
Blijkbaar is er hier toch wat onduidelijkheid ontstaan als ik dat allemaal eens goed doorlees...
@threadstarter: uw openingspost was toch wel duidelijk: je bent "deze keer zeker" om te verkopen, en iedereen die uw meeneemprijs geboden heeft, kan nu toch bediend worden?
of wat is anders het probleem nog?
graag de nodige pm om af te handelen aub.
mvg