Archief - amd 4800+, 2gb pc4000 enz

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zir0h

Legacy Member
2) Corsair XMS4000 2GB kit platinum series
Type: CMX1024-4000PT
XMS-PC4000PT - Samsung UCCC + Brainpower PCB min 100

105excl

Shinryuken

Legacy Member
The_Assman zei:
2) Corsair XMS4000 2GB kit platinum series
Type: CMX1024-4000PT
XMS-PC4000PT - Samsung UCCC + Brainpower PCB min 100

105excl

Jep, genoteerd en momenteel hoogste bod op RAM. Morgen om 12u wordt ervoor afgesloten :)

Shinryuken

Legacy Member
Net een bod voor cpu van 120 door conne op tones

Samengevat :
1) 120 -> conne (tones)
2) 105 -> The_Assman (9lives)
3) 30 -> Baffel (9lives)
4) 15 -> Baffel (9lives), hierbij ga ik ervan uit dat elsa niet alleen de cooler zal kopen nadat er is overgeboden voor cpu :)
5) 35 -> Baffel (9lives)

Indien ik fout zit, mag je mij altijd daarop wijzen.

Duc

Legacy Member
2) Corsair XMS4000 2GB kit platinum series
Type: CMX1024-4000PT
XMS-PC4000PT - Samsung UCCC + Brainpower PCB min 100

110excl

Duc

Legacy Member
2) Corsair XMS4000 2GB kit platinum series
Type: CMX1024-4000PT
XMS-PC4000PT - Samsung UCCC + Brainpower PCB

125excl

Duc

Legacy Member
2) Corsair XMS4000 2GB kit platinum series
Type: CMX1024-4000PT
XMS-PC4000PT - Samsung UCCC + Brainpower PCB

135€ excl

Shinryuken

Legacy Member
Up nr 3 voordat we afsluiten

Boden :
1) 140 -> conne (tones)
2) 135 -> Satan's ass (9lives)
3) 30 -> Baffel (9lives)
4) 15 -> Baffel (9lives)
5) 35 -> Baffel (9lives)

Nog tot 12u mensen. Indien er in het laatste uur nog wordt geboden, wordt de deadline verschoven tot 18u en dan is het ook definitief gedaan.

Zir0h

Legacy Member
Satan's ass zei:
2) Corsair XMS4000 2GB kit platinum series
Type: CMX1024-4000PT
XMS-PC4000PT - Samsung UCCC + Brainpower PCB

135€ excl

Ik pas. :)

Doet ge toevallig een van die 2gb setjes in uw sig weg?

.conne.

Legacy Member
gangster, azo net voor 11u bieden (terwijl ik toevallig op dat moment niet op internet kan).
awel ik trek er mij geen kl*ten van aan doe nog een bod van € 160 op de CPU, Shinryuken doet er mee wat em wilt.

Shinryuken

Legacy Member
.conne. zei:
gangster, azo net voor 11u bieden.
awel ik trek er mij geen kl*ten van aan doe nog een bod van € 160 op de CPU, Shinryuken doet er mee wat em wilt.
Hehehe, er zijn altijd manieren om vooropgestelde "regels" te omzeilen eh. Daarom geef ik mensen die tegen elkaar opbieden sowieso de kans om te reageren, kwestie van een eerlijke kans te geven aan iedereen. Het is hier geen ebay eh :) Heb ik vorige keer ook gedaan in mijn korte "forumverkoopcarrière".

Maar daarom moet je niet nog niet met kl.... afkomen. relax :)
Qua cpu ging het tussen jullie met zijn tweeën, dus denk ik dat jullie het ook samen kunnen oplossen. Daarom zal ik nu afsluiten voor de rest en laat ik de cpu open tot ik antwoord krijg van Amadeke dan.

Voor 2-3-4-5 is het dan nu afgesloten voor Satan's ass en Baffel en zullen we dan wel via pm afhandelen.

Amadeke

Legacy Member
@conne: ik ga akkoord, als je niet op internet kon.

ik stop persoonlijk dan ook met bieden.

Shin mag nu afsluiten of wachten tot 18 uur.

Shinryuken

Legacy Member
Amadeke zei:
ik ga akkoord, als je niet op internet kon.
dan houden we het op 18 uur vanavond als Shin akkoord is.

Ah voila, leuk dat je dat zegt.
Bij een bod krijgen de andere bieders (dus alleen conne en Amadeke, aangezien Rocker is afgehaakt denk ik :)) nog tijd tot om een antwoord te posten dan. Maar ik zou het nog wel graag afsluiten vandaag als jullie het ni erg vinden ;) . Daarbuiten laat ik aan jullie over om het voor mij te bevestigen op basis van common sense.
Altijd leuk om de verkoop op een positieve noot af te sluiten straks. Succes :)

Shinryuken

Legacy Member
Amadeke zei:
@conne: ik ga akkoord, als je niet op internet kon.

ik stop persoonlijk dan ook met bieden.

Shin mag nu afsluiten of wachten tot 18 uur.
Oke, dan is de cpu hierbij ook afgesloten.
Leuk om af te sluiten op een vriendelijke manier.

Alvast bedankt iedereen voor interesse.
De rest zullen we dan afhandelen via pm :)

.conne.

Legacy Member
ik was niet speciaal vies ze, en dat van die kl*ten is ook maar een uitdrukking.. Amadeke van Gent zijnde zal da wel snappen.. ;)
in feite had ik nen smiley moeten zetten achter die eerste zin dan leek het minder vijandelijk.. ;)
maar soit, tis vriendelijk Amadake, ma da was nu ook weer niet de bedoeling dat je u terugtrok uit de bieding tenzij dat je natuurlijk niet hoger ging gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan