Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis dus al een 0541...duploxxx zei:zet de fabricage week en stepping er ook effe bij aub
duploxxx
0085 -> goeden batch (zegt men toch).. steeds handig voor mense die wille oc'enImpulse zei:Op de core staat:
ADA3800DAA4BW
LBBWE 0541CPEW
Z823842J50085
Volgens http://www.amdcompare.com/us-en/desktop/details.aspx?opn=ADA3800DAA4BW is deze stepping E6

Impulse zei:*bump*
redelijke boden mogen ook altijd geplaatst worden, ik behoud wel het recht om van de verkoop af te zien indien ik het bod te laag vind
Impulse zei:nah beschouw het zeker niet als offtopic, thx voor de tip
maar nu ist nog een nieuwe CPU, van het moment dat ik hem gebruik is het al 2de hands... lijkt me ook niet zo slim?



brechtvm zei:theoretisch :
(en uit eigen ervaring)
dacht net zoals jou...
nieuwe cpu - 10/20€ = prijs op forum voor 'nieuwe cpu'
maar...
wat ik niet wist..
voor gegarandeerde speeds wordt geld betaald..
dus :
nieuwe cpu, die getest is, en dus tweedehands is, maar 50% overclock kan garanderen @ x Vcore = meer waard dan een "nieuwe" maar onzékere (oc) cpu...
(en idd, we gaan zelf over de nieuwprijs (winkel) als je oc-speeds kan garandere)
tot zover mijn info
ge vind weinig info over uw cpu, mss daarom dat de mensen niet 'toehappen'..
maar die lage batch verraad (volgens geruchten) een goede overclocker.. (ge zit met n°85, van de 1500 cpu's die er op een wafer gebakke worde)...
en das dus (volgens geruchten ²) een voordeel
tip : testen dus![]()
bron van die batch : XS ...XTRATEC zei:En zo heb jij er al veel mensen kunnen opleggen he brechtje...
Een batch is geen zekerheid, testen is de boodschap.
A JA, DE BAD POST knop staat rechts boven mijn POST! Vergeet em zeker niet in te drukken, EN JA, KHEB ER EEN BAN VOOR OVER, die zever met u is me kotsbeu!!!
(en aanschouw dan het feit dat lage batches hoge oc's halen (99% toch))brechtvm zei:bron van die batch : XS ...
dus ik 'zever' niet..
ik vermeld ook het woord 'geruchten' zoals op XS ook gezegd wordt...
denk niet dat er voor de rest zéver in mn post staat ?