R-evolution™'
Legacy Member
Hallo,
ik verkoop deze 2 onderdele, cpu is nog in zeer goede staat.
Moederbord weet ik niet, usb en lan poort werkte op het einde niet meer, maar ik denk dat dat aan de windows lag, aangezien die er al heel lang opstond en er veel mis mee was. Ik kan dit niet teste aangezien ik geen DDR ram meer heb.
-amd 2600+ : min 20euro exl
-Kt3V: min 15 exl
meeneem beide : 40 incl
verzenenden of afhalen in bocholt.
mvg
ik verkoop deze 2 onderdele, cpu is nog in zeer goede staat.
Moederbord weet ik niet, usb en lan poort werkte op het einde niet meer, maar ik denk dat dat aan de windows lag, aangezien die er al heel lang opstond en er veel mis mee was. Ik kan dit niet teste aangezien ik geen DDR ram meer heb.
-amd 2600+ : min 20euro exl
-Kt3V: min 15 exl
meeneem beide : 40 incl
verzenenden of afhalen in bocholt.
mvg