brechtvm
Legacy Member
passeer je soms in gent ?kivirno zei:nou is dat even een spotprijsje
das straf tones heeft nooit usr in huis en is zeker geen goedkope winkel,??
mja 3kan er ni veel op zeggen voor 30 incl wil ik nog maar ik ga niet dubbel mijn broek scheuren![]()
of niet ?