Archief - allerlei pc onderdelen en software en modding,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deadelus

Legacy Member
Die ICY-box is dat een Sata to Sata of een USB to Sata?

Kun jij me preciese type eens geven aub, heb wel interesse

Greetz

kristof.niesen

Legacy Member
en die stekker aan de buitenkant die moet ge gewoon inwe voedingsteken of zoeen tussenstukske
en hoe groor is het is het zo groot als een floppy of een cdrom station

antwoord daar is op!!

en 50€ is goed
snelle afhandeling graag

kivirno

Legacy Member
ik ga nu pm zenden se
edit: deal rond voor lcd denk ik, ik wacht op storting

yakmodder

Legacy Member
Tot wanneer wacht je voor het side panel van de chieftec? Morgen zou ik er mss om kunnen komen @ stabroek

kivirno

Legacy Member
als je het morgen met zekerheid komt halen aan 10 euro
tussen 18.15 tot 18.30 zoiets dan is het voor mij in orde

kivirno

Legacy Member
brechtvm wij zijn uitgepraat ik doe geen zaken met jou als je zo blijft drammen

XYRIS

Legacy Member
yakmodder zei:
Chieftec deur: big tower?

Bedoel jij MAXI? (grootste chieftec)


Zoja, dan is die deur geen MAXI, had ook een interesse,
maar et was geen maxi

Dimension: 470x 205x 670mm(DxWxH). = MAXI
473 x 205 x 522 mm (D x W x H). = MEDIUM (Kivirno's deur)

yakmodder

Legacy Member
Hierbij vervalt dan ook mijn bod van 5 € aangezien dit niet voor een maxi tower is...

Incredibleherb

Legacy Member
half werkende rheobus 5.25 pc mods 2 van de 4 werken, mss als je kan solderen ofzo iets mis?. (mp=12)

Wat is er juist kapot aan die rheobus?
en welke kleur is ie?
pics mss van de defecte delen?

kivirno

Legacy Member
kweet ni juist wat er aan scheelt, enkel dat er maar 2 fans regelbaar zijn nog ipv 4, de leds branden nog enzo, maar;?...
5.25 inch bay
zwart, kan je zelf inbouwen op elke frontplaatje van je case zelf dus,..

XYRIS

Legacy Member
Hmz.. zeg, hoe zou je dat verzenden? in een doos die groot geneog is voor in te leggen en opvullen met kranten?

Kan je missh eerst da paneel afkuisen voor je een foto trekt of is dat
zo? zijn er krassen?

Incredibleherb

Legacy Member
kivirno zei:
kweet ni juist wat er aan scheelt, enkel dat er maar 2 fans regelbaar zijn nog ipv 4, de leds branden nog enzo, maar;?...
5.25 inch bay
zwart, kan je zelf inbouwen op elke frontplaatje van je case zelf dus,..

Als je het niet zeker weet haak ik af.
thx voor de info

kivirno

Legacy Member
kzou zeggen, kom morgen naar hoevenen om 18.00 en breng die 250 gig hd mee, dan geef ik je die deur in ruil + 70 euro erop
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan