Archief - Allerlei hardware

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiby

Legacy Member
Hey,

Ik heb volgende zaken te koop, maar wil eerst ff de regels duidelijk maken:

Regels

- Bieden per onderdeel graag.
- Prijzen zijn samengesteld in samenspraak met andere pc-kenners.
- Commentaar ivm prijs kan, maar dan via pm.
- Bieden onder de prijs kan je altijd proberen, maar wil daarom nie zeggen dat je het item 'wint'.
- Verzending kan en is op kosten/risico van de koper (kom dus niet af met xx€ INCL, bieden excl verzending).
- Ik ben allergisch voor zeveraars, dus beware!
- Foto's kunnen gemaakt worden op aanvraag. Doe dit aub per pm, dit om de thread proper te houden. Ik kan de foto's online zetten.
- ...

De Lijst

# Bundles:

A1
| Celeron 600 + Cooler
| Mobo onbekend (onboard vga/usb/sound)

A2
| Celeron 900 + cooler
| PC Chips m754lmr+ (onboard lan/sound/vga/usb)
| 1* 512mb sdram (pc133)
| CDRW 1200Series Philips
| µATX kast + ATX voeding + floppy (geen kabel)

A3
| Lot Fans (2*80mm 1*92mm + bonus fans)
| Vraag niet om specs, want die heb ik niet :P

# Onderdelen apart:

B1 XFX Geforce2MX400 PCI 64MB DDR en TVout

B2 2* oud netwerkkaartje (PCI) merk/snelheid onbekend (handig als backup evt)

B3 2* Netwerkkaartje 10/100mb (PCI)

B4 KVM Switch + 2 sets kabels (2m en 3m) ps2/ps2/vga foto's hier te vinden

B5 SamCheer Data Castle SC-42s Black
Klik hier voor specs
hier zijn foto's

B6 Z-Board: Met qwerty en gaming keyset. specs zijn u welbekend ;)


Prijzen

A1: 30€
A2: 80€
A3: 10€

B1: 20€ Bod van Draco 17,5€ op lotverkopen.be
B2: 2€/stuk
B3: 5€/stuk
B4: 20€
B5: 20€
B6: 35€


Opmerkingen

Dit staat ook op andere fora:
- lotverkopen.be

Wie het totaalpakket wil pm maar voor een prijsje af te spreken.

Happy bidding!

grtz
$

BIG E

Legacy Member
verkoop je die celeron procesoor appart ik geef je 15 euro ervoor
dus 10 voor celeron en 5 voor verzending meer kan ik niet gaan

shiby

Legacy Member
Voorlopig genoteerd, maar ik vrees ervoor. Anders moet ik da mobo weggooien ;)

shiby

Legacy Member
Voor 10€ gaat die nie buiten.

Af te halen in leuven of in turnhout, of eventueel te verzenden natuurlijk.

grtz
$

shiby

Legacy Member
A2 verkocht op lotverkopen.be

Ik kan mn beginpost niet meer editten?

shiby

Legacy Member
Sluit maar af.

Ik kan blijkbaar niemand meer blijmaken met mijn spulletjes, of er is niemand dat er een eerlijke prijs voor wil geven, en dan hou ik ze liever bij.


grtz
$
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan