Archief - Allerlei fans

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Guardian-X-

Legacy Member
zijn die warp's ook nieuw ? zoniet hoe oud zijn ze ? doos + toebehoren aanwezig ?

indien nieuw al zeker 20excl voor 4

Blord

Legacy Member
De Enermax fans zijn niet nieuw. Ik heb maar eentje een langere tijd gebruikt maar de andere 3 waren niet gebruikt.
Geen doos, wel gouden draaiknoppen voor elke fan. Zoals op mijn foto.

Cyaankali

Legacy Member
Is het mogelijk van een Xilence 80mm fan aan te sluiten op een Thermalright SLK800A? De aansluitmogelijkheden dienen ook van die aard te zijn dat ik de fan kan aansluiten via 1 molexconnector. De standaard 2 pins fanconnector heb ik niet nodig.

Greetz Cyaankali

:)

|XcW|

Legacy Member
€8 voor die 2 80mm als ik deze in Hasselt ergens kan komen halen.

Mvg

Blord

Legacy Member
|XcW| zei:
€8 voor die 2 80mm als ik deze in Hasselt ergens kan komen halen.

Mvg


T' is goed, zie PM.

@Cyaankali: de 80mm fan's zijn gereserveerd. Er zitten zowel een molex als een standaard 3 pins connector bij. Op de foto is dit duidelijk te zien.

Guardian-X-

Legacy Member
Dus je hebt er 3 die "niet" gedraait ebben ? dan bied ik 15incl verz voor 2 ( maar dan wel heel goed verpakt zodat de fanblades/kabels niet door elkaar geraken en niet kunne rammelen. ( bij voorkeur ook een stukje karton tussen de 2 fan's zodat ze elkaar niet raken )

Tis voor moddingproject dus de fan's zouden in perfecte staat moeten zijn/toekomen.

grtz

Blord

Legacy Member
20€ incl. voor 4 ( eentje voor reserve ).

Of anders 17€ incl. voor 3 fan's

Verzendkost voor 3 of 4 fan's zijn toch gelijk, nl 4,30€ via Kilopost tot 2kg.
Ik pak alles zeer zorgvuldig in. Dat kunnen al mijn voorgaande deals bevestigen.

Guardian-X-

Legacy Member
Guardian-X- zei:
Dus je hebt er 3 die "niet" gedraaid ebben ?
graag nog duidelijkeid ivm bovenstaande vraag :)

Nuja 4 fan's hebbik wss nie vandoen morja the hell with it ... 20incl voor alle 4 dan.

( truth is heb er al 2 liggen (nieuw ) voor op mijn radiator maar 1tje daarvan maakt een raar zoemend geluid en de andere niet dus tegen dat die 1 in rma is staat mijn modproject alweer 2 maanden stil )

Uw fans geven toch geen dergelijk gezoem? als je rpm verhoogt hoor je het gezoem duidelijk mee verhogen ( doet me beetje denken aan een light-saber uit star wars waar ze me zwaaien zo een lawaai )

Blord

Legacy Member
3 fan's heb ik nooit gebruikt, misschien eventjes om te testen of ze het doen. Slechts eentje heeft 1 maand gedraaid. Uiterlijk zien ze allemaal nieuw uit. Ze zoemen niet speciaal hard of zo, ik heb hier nog een papst 120 en een xilence en ze maken allemaal geluidjes als ze draaien.

Zie PM voor afhandeling.

Guardian-X-

Legacy Member
Heb alles goed ontvangen en de fan's werken goed :)

Thx voor de snelle verzending

Heb je itrader+1 gegeven ( als je dit ook even wil doen ? thx )

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan