Archief - Aldi MP3 speler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teemto

Legacy Member
Ik verkoop mijn MDJuke215 (Aldi iPod kloon)
MD95134
20GB opslagcapaciteit
Connectie cable to PC
Cable to connect camera
Voedingsadapter (met extra UK stekker)
Hoofdtelefoon natuurlijk
Manual
Aangekocht op 13/12/2004 voor 199€. Volgens garantiebewijs 36 maanden garantie, dus nog garantie tot 13/12/2007. Kasticket Aldi nog aanwezig.
Faktuur
Driver CD
Enige dat ontbreekt is het fluwelen beschermzakje.
volgende site staat een gelijkaardig exemplaar (iets andere modelnummer)
http://www.dapreview.net/e107_plugins/content/content.php?content.140

Start bij 60€.
Ik behoud mij het recht af te zien van de verkoop ....

Staat ook op Tones forum
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=37583

Nadorst

Legacy Member
60€ excl. overhere... :niceone:

Zal waarschijnlijk met post moeten verstuurd worden, maar tkan nog zijn dak er zelf om kom ook!

Kwertie

Legacy Member
@ degene die deze thread reportte als zijnde mis geplaatst, ik laat dit hier wel toe aangezien het om een combinatie van MP3-speler & externe HD gaat van 20gb, eventjes de sticky bekijken op het MultiMedia forum ;).
Moest deze thread toch gepost zijn bij MultiMedia zou het voor mij ook OK geweest zijn, de keuze ligt volgens mij (in zo'n twijfelgevallen) bij de threadstarter, die bepaalt zelf wel waar hij best zijn doelgroep zal vinden;)

Toch bedankt om dit even te reporten, bij deze een verduidelijking ;).

Warbringer

Legacy Member
70€ :) kans is groot da'k hem zelf kom halen (kontich ligt nu eenmaal niet zo ongelofelijk ver van deurne)

Hoe lang gaat die batterij mee ? 8uur zoals het gelijkaardige exemplaar ?

Teemto

Legacy Member
Niet echt geïnteresseerd in ruilen.
De batterij gaat geen 8uur mee zoals in de specs staan:ironic: . Volgens mij is dat met volume minimaal en zonder backlight.
Ik heb hem eens getest continu afspelen (in shuffle) en ik kwam uit op iets van een 3,5 à 4 uur.

mythe

Legacy Member
da's altijd ze. Alles op zo minimum mogelijk draaien.
iPod komt ook niet in de buurt van zijn 12u hoor. Er beweren van wel. Maar als je het in het menu terug gaat ben je volgens mij al 15minuten batterij minder :s :p.

Arcas'

Legacy Member
waarom doe je hem weg ?Zit er krassen op ? Kleurenscherm ? Waar woon je ergens ?
Intresse Zeeeeer grooot !

Teemto

Legacy Member
Ik doe hem weg omdat ik nu een iPod mini gebruik en deze hier toch maar ligt te liggen.
Er is 1 krasje op de voorkant maar dat valt niet echt op (niet op de display). Op de achterkant zijn er wat kleine krasjes (gewone gebruikssporen).
Zwart/wit met purper/blauwe backlight.
Ben van Deurne bij Antwerpen (niet ver van Wijnegem Shopping Center).

Arcas'

Legacy Member
Uhm ik zal heteens overleggen is lever eventueel mogelijk ? (+€5 dan)

Teemto

Legacy Member
Leveren is via de post. Ik veronderstel dat je dan 75€ zou bieden? Maar daar nog niet zeker is 70€ momenteel het hoogste bod.
Voor de geïnteresseerden ik zal vanavond enkele fotokes nemen.
PM me je mail adres en ik stuur ze door.

Arcas'

Legacy Member
Ik bied 75€ incl. verzendingskoste !
Liefst zo snel mogelijk te levere

Arcas'

Legacy Member
Mits wat krassen enzo op de MP3 bied ik €80 incl. verzendingskoste !
Hopelijk gaat onze deal door

Teemto

Legacy Member
Bod genoteerd. Ik sluit morgen af om 20u00.

Voor de geïnteresseerden ter info : koptelefoon is Sennheiser MX300
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan