BertG
Legacy Member
Hoi hoi,
Ik heb een nieuwe notebookje op het oog, maar m'n financieële zaken zijn niet al dat
Dus wil ik weten wat ik eventueel kan krijgen voor mijn huidig exemplaar.
De specs:
Travelmate 8000 series
Processor: Intel Pentium M 2 GHz
Ram: 512 MB
Display: 15 inch 1400 x 1050
GPU: ATI MOBILITY RADEON 9700 (Digital/Analog out + S-video)
HD: 80 GB IDE
CD/DVD: Mulitwriter (DVD+,-,RAM) (Hotswapable)
Connectie: 4X USB2.0, 1x Firewire, 1x PortReplicator poort
Sound: Line-out, mic, Line-in
Netwerk: Gigabit Ethernet, Wifi, Bluetooth, IRDA (infrarood)
Kaart lezers: Smartcard reader, Multimedia-slot (Smart-Media, SD, MemoryStick & Multimediacard)
De huidige staat:
Alles zoals het was, behalve... (Images)
Laptop behoort nog tot de top van de huidige laptops, maar heeft enkele gebreken gekregen onderstussen. Werkt nog perfect als desktop replacer en met nieuwe batterij zou hij het ook terug goed moeten doen als "on the road" laptop.
Ik heb er in der tijd (sep 2004) zo'n € 2500 voor betaalt.
Graag had ik dus geweten of er intresse is en zoja... wat je er voor over hebt.
*Meer info en foto's op aanvraag*
Ik heb een nieuwe notebookje op het oog, maar m'n financieële zaken zijn niet al dat

Dus wil ik weten wat ik eventueel kan krijgen voor mijn huidig exemplaar.
De specs:
Travelmate 8000 series
Processor: Intel Pentium M 2 GHz
Ram: 512 MB
Display: 15 inch 1400 x 1050
GPU: ATI MOBILITY RADEON 9700 (Digital/Analog out + S-video)
HD: 80 GB IDE
CD/DVD: Mulitwriter (DVD+,-,RAM) (Hotswapable)
Connectie: 4X USB2.0, 1x Firewire, 1x PortReplicator poort
Sound: Line-out, mic, Line-in
Netwerk: Gigabit Ethernet, Wifi, Bluetooth, IRDA (infrarood)
Kaart lezers: Smartcard reader, Multimedia-slot (Smart-Media, SD, MemoryStick & Multimediacard)
De huidige staat:
Alles zoals het was, behalve... (Images)
- Al een jaar en een half oud (uit garantie)
- Tekenen van gebruik:
- toetsen zijn licht in het scherm gedrukt (enkel zichtbaar bij sterk tegenlicht)
- barstjes in behuizing (ben niet het zachtaardigste type voor een laptop
)
- Batterij is zo goed als defect (soms 2u, soms geen 10 minuuten) normaal trekt ie 5uurtjes bij gewone belasting
Laptop behoort nog tot de top van de huidige laptops, maar heeft enkele gebreken gekregen onderstussen. Werkt nog perfect als desktop replacer en met nieuwe batterij zou hij het ook terug goed moeten doen als "on the road" laptop.
Ik heb er in der tijd (sep 2004) zo'n € 2500 voor betaalt.
Graag had ik dus geweten of er intresse is en zoja... wat je er voor over hebt.
*Meer info en foto's op aanvraag*

