Archief - Acer Travelmate 8008

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BertG

Legacy Member
Hoi hoi,

Ik heb een nieuwe notebookje op het oog, maar m'n financieële zaken zijn niet al dat :p
Dus wil ik weten wat ik eventueel kan krijgen voor mijn huidig exemplaar.

De specs:
Travelmate 8000 series
Processor: Intel Pentium M 2 GHz
Ram: 512 MB
Display: 15 inch 1400 x 1050
GPU: ATI MOBILITY RADEON 9700 (Digital/Analog out + S-video)
HD: 80 GB IDE
CD/DVD: Mulitwriter (DVD+,-,RAM) (Hotswapable)
Connectie: 4X USB2.0, 1x Firewire, 1x PortReplicator poort
Sound: Line-out, mic, Line-in
Netwerk: Gigabit Ethernet, Wifi, Bluetooth, IRDA (infrarood)
Kaart lezers: Smartcard reader, Multimedia-slot (Smart-Media, SD, MemoryStick & Multimediacard)

De huidige staat:
Alles zoals het was, behalve... (Images)
  • Al een jaar en een half oud (uit garantie)
  • Tekenen van gebruik:
    • toetsen zijn licht in het scherm gedrukt (enkel zichtbaar bij sterk tegenlicht)
    • barstjes in behuizing (ben niet het zachtaardigste type voor een laptop:p)
  • Batterij is zo goed als defect (soms 2u, soms geen 10 minuuten) normaal trekt ie 5uurtjes bij gewone belasting

Laptop behoort nog tot de top van de huidige laptops, maar heeft enkele gebreken gekregen onderstussen. Werkt nog perfect als desktop replacer en met nieuwe batterij zou hij het ook terug goed moeten doen als "on the road" laptop.

Ik heb er in der tijd (sep 2004) zo'n € 2500 voor betaalt.

Graag had ik dus geweten of er intresse is en zoja... wat je er voor over hebt.

*Meer info en foto's op aanvraag*

Pieter3770

Legacy Member
600 euro ofzo aangezien je er nt zo zacht mee omgesprongen bent!?

BertG

Legacy Member
Bump* :)

600 eur vind ik wat weinig...
zo erg is hij nu ook weer niet toegetakeld

BertG

Legacy Member
foto's bijgeplaatst en specs beke uitgebreid en verbeterd (is 80Gig ipv 60 :p)

Kunlun

Legacy Member
Hoi BertG, ik ben wel geïnteresseerd !
Maar de krassen en het scherm laten de waarde wel wat sterk dalen denk ik?

BertG

Legacy Member
weiqin zei:
Hoi BertG, ik ben wel geïnteresseerd !
Maar de krassen en het scherm laten de waarde wel wat sterk dalen denk ik?
Dat valt te bezien wat je vind onder "sterk dalen".
Toch wil benadrukken dat het GEEN krassen zijn, maar lichte beschadiging is van schrem door druk v toetsenbord.
OM het in detail te beschrijven:
Op de plaatsen waar het scherm het keybord raakt zijn lichte indrukken te zien v/h keybord. je kan het vergelijken met vingersporen op een chrome oppervlak.

Op de ambiente foto kan je trouwens duidelijk zien dat de sporen onzichtbaar zijn. Met de flash er op zie je het natuurlijk...
Anders wil ik wel eens een foto nemen van het scherm dat aan staat in verschillende kleuren?

Het ergste vind ik persoonlijk de defecte batterij, das direct € 200 voor een nieuwe.

Roeldm

Legacy Member
neem dat zo een laptop zonder garantie en met die leeftijd voor max 1100-1200 buitengaat

1100-200(defecte batterij)-...(beschadigingen, die barsten zijn ook niet niets)

dan kom je al snel aan een vrij lage prijs he, denk dat die barsten ook serieus doorwegen bij de meeste mensen die geinteresseerd zijn

Pieter3770

Legacy Member
ik had al 600euro gezegd, maar zou daar zelfs aan beginnen twijfelen na 't zien van de foto's

Big Taj

Legacy Member
Die beschadigingen ogen idd niet mooi, da scherm zien was toch ook wel effe slikken.

Moest Pieter3770 zijn bod niet meer gelden:

ik bied 550€ en liefst nog dit weekend afspreken.

msn: [email protected]

Roeldm

Legacy Member
ik ga even nakijken wat eventuele herstel/vervangkosten zijn.

ik heb zeker interesse

BertG

Legacy Member
hmmm... denk dat jullie die schda enorm overschatten...
Ga morgen es zien voor pic met laptop aan :)

verder aan Big Taj...
Is nog maar intressepeiling, doe hem nog niet meteen weg.

Massman

Legacy Member
hoe zit dat met de prestaties van die 9700 mobile in veeleisende games ?

schep

Legacy Member
heb de interessepeiling verwijderd in je topictitel, daar doen we hier niet aan mee ;)
Probeer een minimumprijs te zetten waarmee je tevreden zou zijn, en als er dan interesse is van kopers zullen ze automatisch wel reageren. Indien we dit wel toestaan gaat er hier veel teleurstelling zijn, moest je dan toch beslissen om niet te verkopen.

Big Taj

Legacy Member
hoeveel mb heeft de grafische kaart?

en wat is u minimumprijs? kben sterk aant overwegen om hem te kopen eigenlijk.

BertG

Legacy Member
Grafische kaart : 128 MB

Ik zou toch nog graag de helft van de originele prijs krijgen, of iets minder. Voor minder dan € 1000 wil ik hem (nog) niet weg doen. Die 1000 heb ik zeker nodig om mijn vervangtoestel te kopen, dus als ik die niet heb, doe ik m'n huidige niet weg eh :)

Trouwens voor februarie doe ik hem zeker niet weg.

Pieter3770

Legacy Member
1000 euro!?
Dan raad ik u aan uw eigen laptop nog eens goed te bekijken :)


btw, ik trek mijn bod in he! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan