Archief - acer travelmate 2320 laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rossi

Legacy Member
ik verkoop een acer laptop

acer travelmate 2320 (2424WXMi)

specs:
Processor
Processor-kloksnelheid 1600 MHz
Processorfamilie Intel Celeron Mobile
Processor Intel Celeron M 380
Chipset Intel 910GML
L2 cache 1 MB
Schijf
Opslagcapaciteit 80 GB
Beeldscherm
Beeldschermdiagonaal 14.1 "
Beeldscherm WXGA TFT LCD
Resolutie 1280x768 pixels
Geheugen
Intern geheugen 512 MB
Intern geheugentype DDR II RAM
Videogeheugen
Grafische adapter Intel GMA 900
Maximum geheugen grafische adapter 128 MB
Optische drive
Soort optische drive DVD±RW DL
Audio
Ingebouwde microfoon ja
Audiosysteem SoundBlaster-Pro & MS DirectSound-compatible
Aantal ingebouwde luidsprekers 1
Camera
Ingebouwde camera nee
Netwerk
Intern modem ja
Netwerkfuncties Ethernet/Fast Ethernet
Wake-on-Ring ja
Draadloze technologie IEEE 802.11b/IEEE 802.11g
Modemsnelheid 56 Kbit/s
Wake-on-LAN ja
Besturingssysteem/software
Inclusief besturingssysteem Windows XP Professional
Energie
Batterijtechnologie Lithium-Ion
Batterij levensduur 2.5 h
Aantal cellen in de batterij 6
Verbindingsmogelijkheden
Port replicator nee
CardBus PCMCIA slot(en) 1
VGA poort(en) 1
DVI poort nee
TV in poort nee
TV aansluiting nee
Aansluiting voor netstroomadapter ja
S/PDIF uitgang nee
Microfoon/ line-in ingang ja
Luidspreker/ koptelefoon/ line-out uitgang ja
Aantal Ethernet (RJ-45)-poorten 1
Modem (RJ-11) poort 1
IEEE 1394/Firewire poort nee
USB 1.1 poort(en) nee
USB 2.0 poort(en) 3
Infrarood datapoort nee
Seriële poort(en) nee
CardBus PCMCIA slot type Type II
SmartCard slot nee
Gewicht en omvang
Gewicht 2350 g
Afmetingen B x D x H 334 x 244 x 35 mm
Technische details
Model Notebook
Aanwijsapparaat Touchpad

er zit nog een extra latje geheugen in van 1GB in pefecte staat echter juist uit garantie die is verlopen in augustus 2007

is dus juist iets meer als 1 jaar oud, batterij gaat nog 2.5 tot 2 uur mee

nieuw kostprijs 500 euro

bieden vanaf 250 euro

XTRATEC

Legacy Member
Indien verder perfecte staat + recovery cd's + azerty keyboard bied ik 250euro

Rossi

Legacy Member
perfecte staat ik heb alles behalve recovery cd's

voor de rest zit alles in de doos..

alvast 250 euro genoteerd

Rossi

Legacy Member
ik sluit af tenlaatste zaterdag om 20u om iedereen een kans te geven

meeneem is 350 euro

in perfecte staat buiten een paar sporen van gebruik

Rossi

Legacy Member
ik heb er nog juist een latje bijgestoken van 1GB kostprijs 40 euro standaard was 512mb

dus in totaal 1.5 GB geheugen

Rossi

Legacy Member
onder voorbehoud daar heb ik niet veel aan

meeneem prijs laat ik zakken tot 325 euro

hoogste bod tot hiertoe 250 euro

ptah

Legacy Member
Indien volledig inorde bod van 260

maar ik wel hem wel testen bij de aankoop

Rossi

Legacy Member
gewoon wat surfen en office toestanden en wat filmpjes zien

draait alles op alleen niet geschikt om te gamen...

ptah

Legacy Member
zou ook alleen voor wifi surfen zijn en papers!!
Filmes zien was geen probleem? toevallig 1080P trailers erop gekeken? hoe ging dat?
heb je toevallig een link naar het uiterlijk want ik vind er ni bepaald 1?

thx

ptah

Legacy Member
cava!
Zou je op apple.com zon trailer willen proberen? Als dat niet gaat NoProb

Als hij bij het testen is zoals je zegt koop ik hem met plezier!!!

ciao

Reddyfreddy

Legacy Member
Bod 270 euro. (indien volledig in orde bij het testen)

(kan je evt je afsluitdatum verzetten naar vrijdagavond 20u ? Ik beschik namelijk zaterdag de hele dag niet over internet)

zoutvat

Legacy Member
ptah zei:
cava!
Zou je op apple.com zon trailer willen proberen? Als dat niet gaat NoProb

Als hij bij het testen is zoals je zegt koop ik hem met plezier!!!

ciao

Mijn laptop heeft dezelfde processor en grafische kaart en 1024MB ram.
Bij mij is 1080p een beetje te hoog gegrepen 720 is geen probleem.

Reddyfreddy

Legacy Member
bod: meeneemprijs 325 euro

(graag snelle afhandeling -> zie pb)

Rossi

Legacy Member
pm terug

snelle afhandeling geen probleem ben vandaag heel de dag thuis
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan