KloiJ
Legacy Member
oi, ik verkoop mijn beste makker zijn laptop wegens een overstap naar desktop platform.
de proc is een 2800+, marcheert goed, staat een cleane windows op. ( vers )
verder zit er een 60gb in, 512mb ram en een deftig draadloos kaartje.
Er is een dvd dual layer brander aanwezig
er is niets van beschadiging aanwezig
de resolutie is 1280*800 en zit op een 15,4" schermpje
bieden kan vanaf 350 ( goedkoop !! )
meeneemprijs 550
garantie is nog een 5tal maanden via acer zelf ( ophaling en levering door acer )
thx
de proc is een 2800+, marcheert goed, staat een cleane windows op. ( vers )
verder zit er een 60gb in, 512mb ram en een deftig draadloos kaartje.
Er is een dvd dual layer brander aanwezig
er is niets van beschadiging aanwezig
de resolutie is 1280*800 en zit op een 15,4" schermpje
bieden kan vanaf 350 ( goedkoop !! )
meeneemprijs 550
garantie is nog een 5tal maanden via acer zelf ( ophaling en levering door acer )
thx
bod blijft geldig... wanneer sluit je af ?