Archief - Abit IC7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Joe Piler

Legacy Member
Ik heb hier nog een Abit IC7-MAX3 moederbord liggen. Goed voor een intel p4 s478 processor. Moederbord is in zeer goede staat, incl otes -en passieve northbridge koeler (zonder originele doos/toebehoren weliswaar).

Minimum prijs 50 euro.

Ik ben van Antwerpen, afhaling krijgt de voorkeur maar kan eventueel tegen een meerprijs gebracht worden

Icebeice

Legacy Member
Edit : bod vervalt, heb iets anders gevonden.
Wel nog eerst een vraag is mobo tray (I/O plaatje) voor in case te zetten aan achterzijde er nog bij?

Daar dit een speciaal ijzer plaatje is omwille van otes koeling

dekleine1

Legacy Member
waar in a'werpen??
is er mee geclocked geweest?

50 euro afgehaald bij u thuis (onder voorbehoud)

TrixjaH

Legacy Member
normaal zit er op die northbridge koeler wel een fanneke e, kheb da op de mijne zitten want kheb tzelfde mobo ;)

dekleine1

Legacy Member
TrixjaH zei:
normaal zit er op die northbridge koeler wel een fanneke e, kheb da op de mijne zitten want kheb tzelfde mobo ;)

ik moet ook wel zeker zijn dat het bord 100 % in orde is hé (na bovenstaande reaktie) :oink:

nTFs

Legacy Member
TrixjaH zei:
normaal zit er op die northbridge koeler wel een fanneke e, kheb da op de mijne zitten want kheb tzelfde mobo ;)

Mijnen IS7 - hier IC7- heeft dezelfde NB cooler en daar zit inderdaad ne fan op.

brechtvm

Legacy Member
:offtopic:
er bestaat geen IS/IC versie met passief gekoelde NB voor zover ik weet, dus daar moet idd een fan op gemonteerd worden...

mvg,
brechtvm

Icebeice

Legacy Member
Ik heb vroeger ook een abit ic7 max gehad en fan op nortbridge maakte een hels lawaai na een jaartje, en denk dat dat de reden is dat er hier geen meer opstaat, of dit gezond is kan ik niet over oordelen. En waarom is de Otes koeling losgevezen??


De reden dat ik afgehaakt heb is het momente dat ik de foto zag....;)

Heb ondertss een andere gevonden met alles origineel er bij :)


@ brechtvm : dit zou ik toch maar uit uw sig verwijderen : .-° Vraagt U zich ook af waarom Piotke zijn moderator-schap ontnomen werd (of na vriendelijk verzoek genoodzaakt was op te stappen ?!) °-.
Trekt op niets dat je een ander persoon op die manier aan het bekladden bent, ik kan hier in mijn sig ook een hele historie van brechtvm himself schrijven als je dat wil hoor.... en dat gaat veeel erger zijn en ga trouwens plaats tekort komen om alles wat gij al gedaan hebt neer te pennen, moest ik mod zijn was jij allang permanent gebanned , maar wie ben ik nu eenmaal om daarover te beslissen....

Joe Piler

Legacy Member
Sommige mensen moeten werken en hebben nie veel tijd om hier te reageren

De reden waarom die fan (incl otes) eraf gehaald is, is natuurlijk het geluid. Het is niet omdat het er standaard op zit dat het zonder niet werkt (duh). Otes koeling kan je zonder problemen er terug opklikken en wordt eventueel extra vastgemaakt door 2 moederbord vijskes.

Voor 5 euro kunde trouwens zelf wel een actief nortbridge koelerke kopen hé, als ge da echt wilt hebben. Mij niet gelaten dat ge het daardoor niet wilt kopen, tmoe nie perse weg dus aan u de keuze.



Als je het wilt weten: zelf heb ik het een paar maanden gebruikt in een htpc.


greets.

TrixjaH

Legacy Member
mja die northbridge koeling maakt idd een hels lawaai, daarom hebbek nu n coolermaster blue-ice koelerke op steken, scheelt veel

dekleine1

Legacy Member
dekleine1 zei:
waar in a'werpen??
is er mee geclocked geweest?

50 euro afgehaald bij u thuis (onder voorbehoud dat het 100 % in orde is)


Zoals ik dus al eerder zei!! :D

Joe Piler

Legacy Member
dekleine1 zei:
Zoals ik dus al eerder zei!! :D

nooit oc'd. zoals ik al zei heb ik het altijd standaard in een htpc gestoken (daarom dat die koeling er voor de moment er ook niet op zit)

'tis in deurne te doen.

dekleine1

Legacy Member
Joe Piler zei:
nooit oc'd. zoals ik al zei heb ik het altijd standaard in een htpc gestoken (daarom dat die koeling er voor de moment er ook niet op zit)

'tis in deurne te doen.

heb je die koeling nog liggen?

Deurne is niet té ver voor mij
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan