Archief - Aangeboden: Toshiba Tecra S2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zaxxxx

Legacy Member
Hallo,

ik verkoop me laptop wegens aankoop nieuwe laptop met het nieuwe jaar.
Dit is een laptop goed onderhouden, nog gekuist geweest door een professioeel bedrijf voor stopzetting gebruik.
Heb die altyd gebruikt voor grafische bewerkingen in de richting van me school.
Laatste spellen die ik erop gespeeld heb is COD 2 ( vloeiend ).

Specs :

* Pentium-M 2,0 GHz, 2MB L2 cache, 533MHz FSB (zuinig, maar erg snelle processor, zelfs de Athlon64 bezitters moeten oppassen voor deze laptops)
* 2 latjes van 512MB ram
* 60GB 4200rpm harddisk
* DVD brander
* GeForce go 6600 64MB (vergelijkbaar met de desktopvariant en het draait iets trager dan een desktop Radeon 9800 pro door smalle geheugenbus)
* 15 inch scherm met maar 1400 x 1050 resolutie
* Intel Wireless 802.11b/g
* Intel 100mbps netwerkkaart
* TV-out (handig om de laptop aan je tv aan te sluiten en gamen op een "groter" scherm)
* parallel ECP poort
* serieel
* SD Card Slot (supports SD*™ Card, SmartMedia™, Memory Stick®, Memory Stick Pro*™, Multimedia Card™, xD Picture Card™)
* 3 x USB 2.0
* 2 x PC Card Type II
* 1 jaar garantie resterend
* het gaat 2uur op batterijen terwijl de laptop 2,8kg weegt


Ik vraag voor deze 500€ ( moet rap weg anders blijf ik ermee zitten )

Grz !

Editje

Adres :
Ijzerstraat 11
9880 Aalter
Belgie

Kan opgestuurd worden mits surplus.

zaxxxx

Legacy Member
bod staat als hoogste tot het nieuwe jaar.
Dan zullen we doorgaan tot transactie tenzij er nog andere biedingen vallen.

zaxxxx

Legacy Member
Republika zei:
360 euro

is er minstens 1 PCMCIA slotje?

genoteerd, en er zijn normaal 2 slotjes onder elkaar ;) kzal es kijken als ik terug op me kot ben vo zeker te zijn

zaxxxx

Legacy Member
@Republika : Wil je de laptop nu voor 360€ is dit een vast bod na het bekijken van de foto's ?

crazy777

Legacy Member
380 € afgehaald oke ? oeps vergeten is er nog garantie op en een bewijs ervan ? en is alles er nog bij cds enzoo en doos ? en is de officiele Windows XP lecentie erbij ?

zaxxxx

Legacy Member
jah, maar heeft een kerel gebeld daarnet ervoor.

kan hem toch moeilijk vragen vo ff een bod te plaatsen :)

crazy777

Legacy Member
zaxxxx zei:
jah, maar heeft een kerel gebeld daarnet ervoor.

kan hem toch moeilijk vragen vo ff een bod te plaatsen :)

tjaa je moe ook verstaan zoo kan iedereen zegen 460 € het is een kleintje om een bod te plaatsen hee . want anders zal niemand dit hier geloven .....

en kan je op mijn vragen antwoorden zijn de cds er nog bij ? de lecentie van win-xp en doos facktuur

zaxxxx

Legacy Member
ik zal vragen of ie een bod wil plaatsen erop :) zal een smsje sturen (y)

ik heb alle cd's erbij, de licentie hangt op de onderkant van de laptop zelf.
ik heb zelfs nog de doos ! :D en de faktuur moet ik gewoon ff gaan oppikken.

crazy777

Legacy Member
is dat nu oke 380 € want ik heb anders een andere laptop op het oog dat ik meschien zou kopen

zaxxxx

Legacy Member
topic closed

laptop is verkocht ( voor de nieuwsgierigen voor 475€ )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan