Archief - 960gig HD's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MototheT

Legacy Member
4*160 gig SATA Maxtor 8MB Cache
==> allen zelfde batch, perfect voor RAID.
==> 6 maand oud, nog evenveel garantie.
==> Fitness en performance maximaal volgens Speedfan. Geen bad sectors.
==> minimum € 62.5 per schijf ==> € 250 in totaal
==> liefst allen tesamen verkopen, apart kan ook, maar alleen als ze allemaal verkocht worden.

1*120 gig ATA Maxtor
==> uit garantie, leeftijd 1.5 jaar denk ik. werkt perfect, nu als main OS disk gebruikt.
==> minimum € 55

1*200 gig ATA Maxtor EXTERN
==> in external casing op USB 2.0
==> uit garantie, leeftijd 1.5 jaar denk ik. werkt perfect.
==> min € 80

Minimumprijzen zijn ook echt minimum en exclusief, ze moeten niet weg, ik wil gewoon eens een grotere Raid array.
Ik ben van Asse, afhaling kan daar dus ook.
Ik lever in Vlaams-Brabant (liefst niet Diest en die kanten), en in de buurt van Mechelen of Asse of de route tussen die 2.
Er wordt niets verzonden, harde schijven zijn niet gemaakt om verzonden te worden door amateurs...

Code_X9

Legacy Member
yo yo

vanwaar zijt ge precies in asse? want ik zou er vandaag graag eentje komen halen ( ikzelf ben van dilbeek ). Ben je heel de dag beschikbaar?

Nu ik twijfel nog tussen de 160 en 120 gig.

SATA is een compleet andere aansluiting als de standaard aansluiting of vergis ik mij?

Voeg me alvast toe op msn, [email protected]

Zir0h

Legacy Member
MototheT zei:
1*120 gig ATA Maxtor
==> uit garantie, leeftijd 1.5 jaar denk ik. werkt perfect, nu als main OS disk gebruikt.
==> minimum € 55
55excl

Code_X9

Legacy Member
MototheT zei:
1*120 gig ATA Maxtor
==> uit garantie, leeftijd 1.5 jaar denk ik. werkt perfect, nu als main OS disk gebruikt.
==> minimum € 55

55€ en ik kom hem binne het halfuur halen.

MototheT

Legacy Member
Code_X9 zei:
55€ en ik kom hem binne het halfuur halen.

dat afhalen zal wat moeilijk zijn, ik zit momenteel in mechelen...

bod genoteerd van the_assman, was eerst met het bod.

SATA en ATA is idd zeer verschillend, zowel voeding- als moederbordaansluiting is anders.

Code_X9

Legacy Member
ja goed dan geef ik 60€ als ik er morgen achter kan komen. hoger ga ik niet, voor 79€ heb je deze nieuw...

MototheT

Legacy Member
morgen kan niet, sorry. is mijn OS-schijf, dus die moet nog vervangen worden ook he...
donderdag kan wel

MototheT

Legacy Member
MangleR zei:
90 incl voor de 200gig
(indien ge wilt natuurlijk)

da's genoteerd. Hou er wel rekening mee dat ik niet verstuur. Van waar ben je?

niemand voor de 4 schijven?

MangleR

Legacy Member
MototheT zei:
da's genoteerd. Hou er wel rekening mee dat ik niet verstuur. Van waar ben je?

niemand voor de 4 schijven?

van ingelmunster, mja indien geen verzending, dan zal dat niet gaan vrees ik.
nog succes anders

maxdevis

Legacy Member
MototheT zei:
1*200 gig ATA Maxtor EXTERN
==> in external casing op USB 2.0
==> uit garantie, leeftijd 1.5 jaar denk ik. werkt perfect.
==> min € 80


heb je hier soms een foto van?

RocKer

Legacy Member
Er wordt niets verzonden, harde schijven zijn niet gemaakt om verzonden te worden door amateurs...
Begrijp ik ni hoor,kan je die dan niet inpakken met bubbelplastiek,als die goe is ingepakt kan daar niks aankomen,hoe moet het anders aan de andere kant van belgie geraken.

hatetn

Legacy Member
RocKer zei:
Begrijp ik ni hoor,kan je die dan niet inpakken met bubbelplastiek,als die goe is ingepakt kan daar niks aankomen,hoe moet het anders aan de andere kant van belgie geraken.


idd en em zou ze wel kwijtraken
ik heb intresse maar die verzending is idd een struikelblok

Astro

Legacy Member
ik denk wel als ge een goed bod plaatst voor die 4 disks dat em ze zou komen brengen hoor...

MototheT

Legacy Member
RocKer zei:
Begrijp ik ni hoor,kan je die dan niet inpakken met bubbelplastiek,als die goe is ingepakt kan daar niks aankomen,hoe moet het anders aan de andere kant van belgie geraken.

Ik heb gewoon geen zin in de miserie als er iets fout loopt...
Ze werken nu perfect, maar als ze bij jou toekomen en er is iets aan, dan ga jij hier tegen iedereen verkondigen dat ik kapot materiaal verkoop (niet persoonlijk bedoeld).
Ik weet uit eigen ervaring dat HD's heel fragiel zijn, ik heb er al genoeg zien sterven...

en wat astro zegt is waar, als je een goed bod uitbrengt, wil ik mss wel wat verder rijden.

to chris7ophe: zal vnvnd is checken of dat diamondmax 9 of 10 is, wat zijn de belangrijkste verschillen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan