Juve9le
Legacy Member
meeus zei:euhm mijn voorstel is ....?
no offense, maar wat denk je nu zelf
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meeus zei:euhm mijn voorstel is ....?
reportedduc1977 zei:kopen? wat je nooit hebt betaald!!!! (Voor een kabel van 8€)
Rossi zei:370 euro afgehaald

Smitch zei:ik bied al 60€ op de cool-matic alleen moest die niet weggeraken![]()
BelgianSkunk zei:370 + 7800gt ... is die kaart ooit geclocked geweest?
BelgianSkunk zei:400 dan ... ?
tele(n)ettertje zei:hoeveel opleg voor een 8800Gts 320mb?
AccuCore zei:hoeveel opleg samen met een x1900xtx?
Smitch zei:afgehaald =/ euhm tot waar kan je brengen? want gent is nu niet naast mijn deur eigelijk
? let me know plzAcidh zei:Xerberuz,
Wie is die maat van bij u op het werk ?
Ik kan namelijk geen aankoopfactuur in die periode terugvinden van een Xpertvision 8800GTX kaartje.
Bij mijn weten is dat merk ook nooit verkocht geweest in onze winkel.
greetz
zie PMSmitch zei:? let me know plz