Archief - 8800gts

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

duc1977

Legacy Member
Een BFG 8800GTS 320mb OC Edition.

Met doos en faktuur (iets van 4maanden jong)nog nooit oc geweest(is standaard oc)

min. 200€
meeneem. 250€

Bieden exl.


Staat ook op andere forums

benwake

Legacy Member
duc1977 zei:
Een BFG 8800GTS 320mb OC Edition.

Met doos en faktuur (iets van 4maanden jong)nog nooit oc geweest(is standaard oc)

min. 200€
meeneem. 250€

Bieden exl.


Staat ook op andere forums

waarom doe je ze weg ?

duc1977

Legacy Member
@easypanic
Tot er een goed bod is ... Is geen haast bij, maar hoe vlugger hoe beter ;)



@ Benwake
Ik ben graka-ziek...

Ik heb nog maar 5-6jaar een pc en heb al deze kaarten in bezit gehad ;
TNT2 32mb ((eerst pc)
GeForce 5200 128mb
GeForce 5800 128mb
GeForce 6800GT 128mb
ATI x800xt 256mb
ATI x850xt 256mb
ATI x1800xt 512mb
GeForce 8800GTS 320mb

Snappie???

En nu wil ik een GTX

linux

Legacy Member
duc1977 zei:
@easypanic
Tot er een goed bod is ... Is geen haast bij, maar hoe vlugger hoe beter ;)



@ Benwake
Ik ben graka-ziek...

Ik heb nog maar 5-6jaar een pc en heb al deze kaarten in bezit gehad ;
TNT2 32mb ((eerst pc)
GeForce 5200 128mb
GeForce 5800 128mb
GeForce 6800GT 128mb
ATI x800xt 256mb
ATI x850xt 256mb
ATI x1800xt 512mb
GeForce 8800GTS 320mb

Snappie???

En nu wil ik een GTX

:offtopic: maar dat is ook niet echt veel he :p heb er toch een pakje meer gehad :D

duc1977

Legacy Member
Dit nog onder mijn min prijs. Ik wacht nog even af...

Komaan het is een goeie kaart.

t261922

Legacy Member
:offtopic: Wie interesse heeft om deze kaart te koelen --> Zalman High Performance waterblok te koop voor deze kaart.
Stuur dan best een PM zodat dit topic niet wordt vervuild.:offtopic:

duc1977

Legacy Member
Performance
GPU NVIDIA GeForce 8800 GTS
Core Clock 550MHz (vs. 500MHz standard)
Shader Clock 1300MHz (vs. 1200MHz standard)
Fill Rate 26.4 billion/sec.
Stream Processors 96

Memory
Video Memory 320MB
Memory Type GDDR3
Memory Data Rate 1600MHz
Memory Bandwidth 64GB/sec.

Connections
Bus Type PCI Express x16
Connector(s) 2 Dual-Link DVI-I, HDTV + TV Out
Multiple Monitor Support Yes
HDCP Yes (Requires other compatible components which are HDCP capable. Designed to meet the output protection management (HDCP) and security specifications of the Blu-ray Disc and HD DVD formats, allowing the playback of encrypted movie content on PCs when connected to HDCP-compliant displays)
RAMDACs Dual 400MHz

mythe

Legacy Member
Geïnteresseerd in X1950Pro + opleg?
Zie dat je dat kaartje nog niet getest hebt :p.

Cystic

Legacy Member
Is die prijs niet wat hoog??
Nieuw kost die kaart 269€ dus 250 is echt wel aan de hoge kant zulle!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan