Archief - 730Watt HIPER Type-R modulaire voeding SLI goedgekeurd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

t261922

Legacy Member
Ik verkoop mijn voeding van HIPER. Type-R 730W modulaire chrome plated voeding voor elk aannemelijk bod.

ik heb onlangs een upgrade ondergaan naar de GTX kaarten(zie 8800GTS te koop) in Sli en nu ben ik op zoek naar een Tagan 1100W voeding (zie gezocht)

De Voeding die ik aanbied is één maand oud.

hier is het linkje van de fabrikant: http://www.hipergroup.com/English/products/hpu-4s730.html

LaZze

Legacy Member
Deze is toch zwaar genoeg voor 2 zulke kaarten... of heb je veel andere apparatuur zitten? Ik wil enkel helpen hoor...

Verder welke prijs had je in gedachten?

Grtz

successor

Legacy Member
als je 5 schijven oid hebt gaat die 730 voeding het al niet trekken.

t261922

Legacy Member
Absolute minimum prijs is 80 euro.
De voeding is te licht voor een SLI GTX systeem omdat ik onder andere idd 4 HDD en een fancontroller heb.

Ik heb ook een q6600 en Striker Extreme MB en deze verbruiken ook wat meer dan de doorsnee hardware

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
60 euro wil ik er nog wel voor geven, exclusief verzending, je ziet maar

t261922

Legacy Member
Ik zal het afwachten voor die 60 euro, de voeding kost nieuw 150 euro en ze is een dikke maand oud..

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
sgoed ik wacht wel, mijn bod blijft zolang ik niet zeg dat ik iets anders heb cava :)

SuPeRFunk

Legacy Member
70 euro afgehaald als er nog garantie is en ze écht stil is.

Waar aangekocht?
Alles nog aanwezig?
Foto's aub?

Greetz

t261922

Legacy Member
Ze is wel degelijk stil, dat kan je direct testen eens je hier bent.
Alles is aanwezig, komt vanbij Forcom.

foto's? die staan bovenaan dit topic. klik daar op de link.
Ik wil best een mooie foto posten maar dat mag hier niet...

Gamer

Legacy Member
Waarom zou dat niet mogen ?
Uploaden en hier de link zetten.

Wekt wat vertrouwen bij de kopers.

t261922

Legacy Member
Bedankt Gamer.
Waar kan ik de foto's uploaden? Dan doe ik dat vandaag nog.
Bij berichting regels staat er :

"Je mag nieuwe onderwerpen maken
Je mag reageren op berichten
Je mag niet bijlagen posten
Je mag jouw berichten bewerken"

t261922

Legacy Member
Zie he Gamer, ge moet niet den "ass" komen uithangen omdat jij ooit eens opgelicht Bent.
Ik ben een eerlijke verkoper en als jij niet van plan bent van te kopen (wat je ook niet bent want ik heb nog geen bod gezien) zou ik het appriciëren moest je bemoeien met je eigen zaken ok?
Zet en mooi linkje van "hoe pak ik oplichters aan" aan de top van dit forum met dikke drukletters en tien rode pijltjes zodat iedereen weet wat ze niet moeten doen en wat wel.

Je hangt men kloten uit en door jou moet ik alsmaar verder naar beneden scrollen als ik iets wil nalezen.

@Superfunk: bod staat genoteerd, ik sluit af als er tegen maandagavond niemand overboden heeft.

t261922

Legacy Member
Superfunk, ik heb een bod van 130 euro gekregen buiten het forum.
Ik veronderstel dat jij nu geen interesse meer zal hebben maar ik wacht nog tot 17 uur alvorens ik afsluit, zo krijg je nog de kans om te overbieden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan