Archief - 5 intel PRO/1000T netwerkkaarten + 100 IDE cables

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boe

Legacy Member
Hallo,

Ik verkoop 5 Intel PRO/1000T netwerkkaarten, UTP RJ45 -> PCI-32bit.
http://www.wedopc.com/image/spimage/nic/big/intel pro1000t_b1.jpg
Exact dezelfde
Liefst alle kaarten tegelijk weg, zo moet ik geen 5 postpakketten maken.


Tevens verkoop ik 100 IDE flatcables :
http://www.logicsupply.com/images/cables/CABATA18_big.jpg
Exact dezelfde. 45 cm lang +/-.
Ik zou deze tevens graag tesamen kwijtgeraken. Liefst afgehaald, gezien dat vrij omvangrijk is en nogal wat weegt.
Prijs voor alle kabels = 20 euro ?

Ik geef hierbij (of apart) ook nog een doos afsluit-brackets voor achteraan je case dicht te maken ter hoogte van de PCI sloten. Dat zijn er ook minstens 100 stuks.
http://www.phillipscomponents.net/uploads/PCI Bracket photo.jpg Net dezelfde
Tevens niet opgestuurd, af te halen.



Ik woon te Melsbroek (vilvoorde-zaventem). Afhalen verdient de voorkeur. Zoniet bied je exclusief verzendingskost.

Kan iemand mij een goeie richtprijs geven voor die netwerkadaptors? Google komt hiermee naar boven, maar dat lijkt mij nogal veel :
http://www.ciao-shopping.nl/Intel_PRO_1000_T_Desktop_Adapter__295600
http://www.prijsindex.net/show/onderdeel/onderdeelid=3384
Laat maar weten wat een redelijke prijs is (met url liefst :) )

Krulle

Legacy Member
zijn die netwerkkaarten nieuw?
hoe kom je eigenlijk aan 5 stuks van die kaarten zonder dat je een idee hebt van de prijs?

nieuwprijs die je vond is mss niet het goedkoopste maar abnormaal veel is het zeker niet hoor. Goedkoopste dat ik vond via tweakers.net is €79

mss wel interesse in 1, maar zeker niet alle 5 ;)

boe

Legacy Member
De kaarten komen uit nieuwe IBM workstations en zijn vervangen door andere kaarten. Ze zijn "ongebruikt", maar wel geplaatst in die IBMs natuurlijk. Ik heb enkel de kaartjes, geen fakturen of boekjes ofzo daarbij, het zijn geen retailversies.

Uw interesse is alvast genoteerd ;-) Ik wacht nog even af om te zien waar de thread ons brengt :) Als ze dan toch wat geld waard zijn, dan kan ik misschien wel apart verzenden. Tenzij er toch iemand is die ze alle 5 koopt.

gert_bobo

Legacy Member
wil er eventueel ook wel eentje als de prijs niet teveel is :)
Greetz Gert AkA B0B0

ibliss

Legacy Member
heb ook wel interesse, misschien in 2 of drie stuks, hangt beetje af van wat je ervoor zou vragen

Violator

Legacy Member
Ik zou misschien ook 1 à 2 willen.

Maar kwil eerst de prijs afwachten.

boe

Legacy Member
Allé, kzal ze dan per 1 of 2 of 3 verkopen en versturen.

Alle geinteresseerden hierboven krijgen de kans, in de volgorde dat ze hun interesse getoond hebben.

Ik verstuur ze voor 40 euro inclusief doos/antistaticbag/piepschuimkorrels/verzendingskost, 35 euro indien je afhaalt. Da's dan halve prijs, dan is het een goeie deal voor zowel kopers als verkoper denk ik?


Dus :
Krulle ?
Gert_bobo?
Pippoken?
Ibliss?
Violator?

Zeg maar of je er nog wil, en hoeveel dan...

Pippoken

Legacy Member
Mocht er nog eentje over zijn neem ik de laatste :D

ps: gelieve ook rekening te houden met de schoolgaande jeugd, kben juist thuis... :D

boe

Legacy Member
Ok :

Krulle -> 1 kaart
Gert_b0b0 -> krijgt nog kans om te reageren
Pippoken -> 1 kaart
Ibliss -> 2 indien gert_bobo er géén neemt, anders 1 ?
Violator -> 1

Zo is iedereen toch wat gediend. Ik heb er echt niet meer, en ik denk dat het het best is dat ik iedereen aan bod laat? Voor mij blijft het gelijk wie wat neemt.

Zij die al "vastgelegd" hebben kunnen mij contacteren via PM met hun adresgegevens, ik zal antwoorden met mijn gegevens en rekeningnummer. Van zodra de storting gebeurd aankomt, verstuur ik de kaart(en).

gert_bobo

Legacy Member
mja das toch net iets te duur voor mij op dit moment dus ibliss mag ze hebben hoor :)
Greetz Gert AkA B0B0

boe

Legacy Member
Krulle -> 1 kaart
Pippoken -> 1 kaart
Ibliss -> 2 kaarten
Violator -> 1 kaart

PMen maar folks :) Ik stuur op van zodra ik iedereen zijn gegevens heb (dan moet ik maar 1x naar de post). De 2 mensen die al gePMed hebben krijgen morgne mijn rekeningnummer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan