Archief - 3x gloednieuwe jabra jx10

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fromalk

Legacy Member
hallo allemaal,

mn nonkel heft voor de vertegenwoordigers van zijn bedrijf een aantal jabra jx 10 headsets gekocht, echter hebben ze er teveel besteld. Nu zijn er een 10-20tal teveel en k heb er al 3gekregen, momenteel gaat het nog rond in de familie volgende week kan ik er dus nog bij hebben.

het gaat om de zilveren versie
meeneemprijs: 65E incl
min prijs: 45E

alle biedingen buiten de meeneemprijs zijn excl
ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt

MVG

fromalk

Legacy Member
staat genoteerd, ja binnen een week of 3 mss maar liever verzending, vriendin begint het beu te worden dat k heel be rondrij voor 9lives :D

Ghosty.be

Legacy Member
ook 45eur + verzending zeker, gezien ge er meerdere hebt ...

fromalk

Legacy Member
staat genoteerd,

verzenden gebeurt bij voorkeur via de post maar kiala kan ook

DrWho

Legacy Member
Is het de zilveren uitvoering? Volledig in doos met toebehoren ook veronderstel ik? Het gaat effectief om DIT toestel?

Bodje €45 afgehaald in hasselt.

fromalk

Legacy Member
ja dat is hem, hoe bedoel je toebehoren? K heb er geen open gedaan maar dat zal wel, gewoon zoals in de winkel dus ;)

van de verpakking ben k nog niet 100% zeker, ze liggen nog bij mn nonkel en ik zit op kot :)

MVG

DrWho

Legacy Member
fromalk zei:
ja dat is hem, hoe bedoel je toebehoren? K heb er geen open gedaan maar dat zal wel, gewoon zoals in de winkel dus ;)

van de verpakking ben k nog niet 100% zeker, ze liggen nog bij mn nonkel en ik zit op kot :)

MVG

fromalk zei:
meeneemprijs is 45excl geworden trouwens

Dan is mijn bod aanvaard veronderstel ik? Ik kom trouwens ophalen dus ik kan verpakking & inhoud ook meteen checken. ;)

Wil wel nog graag details weten over eventuele garantie.

fromalk

Legacy Member
ik ben het aan het navragen van garantie moet nonkel nog aan de lijn krigjen eerst ;)

k laat / vtm auto forum nog iets weten

MVG

fromalk

Legacy Member
update;

de verpakking blijkt er niet meer bij te zitten, het gaat wel om de headset en de oplader, volledig nieuw en ongebruikt. Voor garantie dient in de eerste plaats contact genomen te worden met jabra of een repair center, ze zijn een maand oud en dus heb je nog 11 tot 23 maand garantie. Mocht je hierdoor je bod willen intrekken begrijp ik dat.

MVG Stijn

DrWho

Legacy Member
fromalk zei:
update;

de verpakking blijkt er niet meer bij te zitten, het gaat wel om de headset en de oplader, volledig nieuw en ongebruikt. Voor garantie dient in de eerste plaats contact genomen te worden met jabra of een repair center, ze zijn een maand oud en dus heb je nog 11 tot 23 maand garantie. Mocht je hierdoor je bod willen intrekken begrijp ik dat.

MVG Stijn

Err...waarom haalt in godsnaam iemand de verpakking errond uit? :wtf:

Indien mogelijk zou ik graag een zelf gemaakt fotootje zien van het item. Mijn bod ga ik onder de noemer "onder voorbehoud" parkeren.

DrWho

Legacy Member
Peeka zei:
Err...waarom haalt in godsnaam iemand de verpakking errond uit? :wtf:

Indien mogelijk zou ik graag een zelf gemaakt fotootje zien van het item. Mijn bod ga ik onder de noemer "onder voorbehoud" parkeren.

Dit nog 'ns even onder aandacht van TS brengen...

Interesse is er nog steeds...

fromalk

Legacy Member
sorry compleet uit het oog verloren,

zijn inmiddels allemaal verkocht, dat kunnen de 2 kopers hier beamen

MVG
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan