shaq_01
Legacy Member
Ik verkoop mijn 3 maanden oude 3d-kaart. (wegens nieuwe pc aangeschaft te hebben)
Het gaat hier over een nvidia geforce 6600GT vna het merk Pixelview.
Het past in een AGP-slot, niet PCI.
Het is de deze: http://www.prolink.com.tw/english/products/vga/AGP/GeForce6600GT_AGP.htm
Geinteresseerd? pm me gerust.
Het gaat hier over een nvidia geforce 6600GT vna het merk Pixelview.
Het past in een AGP-slot, niet PCI.
Het is de deze: http://www.prolink.com.tw/english/products/vga/AGP/GeForce6600GT_AGP.htm
Geinteresseerd? pm me gerust.
