Archief - 30 PC Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aenima

Legacy Member
Ik verkoop de volgende Games, De minimumprijs is 5€ en de meeneemprijs 10€ TENZIJ anders vermeld bij het spel zelf. Eventuele verzendkosten komen neer op 4€ per spel.

1) Star Wars: Empire At War
Minimumprijs: 25€
Meeneemprijs: 35€

2) Star Trek: Klingon Academy

3) Imperial Glory
Minimumprijs: 15€
Meeneemprijs: 20€

4) Lord Of The Rings: Battle For Middle Earth
Minimumprijs: 15€
Meeneemprijs: 20€

5) Soldier Of Fortune 2

6) Mafia

7) Red Faction

8) Commandos 2

9) Half Life 2
Minimumprijs: 15€
Meeneemprijs: 20€

10) Anno 1503

11)De Sims 2
Minimumprijs: 15€
Meeneemprijs: 20€

12) Warcraft 3

13) Championship Manager 4

14) C&C Red Alert 2

15) C&C Red Alert 2: Yuri's Revenge

16) Star Wars Republic Commando

17) C&C Generals

18) Battlefield 1942

19) Farcry

20) Fifa 2002

21) Championship Manager 00/01

22) Nexus: The Jupiter Incident
Minimumprijs: 8€
Meeneemprijs: 15€

23) Age Of Mythology
Minimumprijs: 8€
Meeneemprijs: 15€

24) Haegemonia: Legions Of Iron
Minimumprijs: 8€
Meeneemprijs: 15€

25) Championship Manager 01/02

26) Sim City 4

27) Medal Of Honour: Allied Assault

28) Medal Of Honour: Spearhead

29) Medieval Total War

30) Call Of Duty
Minimumprijs: 8€
Meeneemprijs: 15€

31) Quake 4
Minimumprijs: 15€
Meeneemprijs: 20€


Heb er nog 1tje gevonden :). De verkoop wordt gesloten op zaterdag 4 maart.

Puppieke

Legacy Member
12) Warcraft 3
17) C&C Generals
19) Farcry
26) Sim City 4

--> 22 inclu?

Aenima

Legacy Member
@puppieke: Bod genoteerd

@silver_one: ophaling is zeker mogelijk, eenmaal de deal gesloten is pm ik u mijn adres via dit forum.

@Hekje: BF1942 + SOF2 = 18€ (met verzending)

@Zykon: Bod genoteerd

@dommel: Yep 5€

P.S. Nogmaals een herinering dat de verkoop zaterdag 4 maart om 12u (middag) gesloten wordt. Verder wil ik jullie ook nog laten weten dat er ook iemand op mijn werk geintereseerd is in enkele van deze games, ik zal jullie up to date houden van de boden in real liufe, ik heb vrijdag gedaan met werken om 7u dus jullie hebben de kans om het laatste bod te maken.

Die kerel is geinterseerd in:

Star Wars: empire at war (25€)/ Farcry(10€) / warcraft 3(8€) / anno 1503(5€) en LOTR:BFME(15€) en ik heb er ook zijn boden bij genoteerd tussen haakjes. Deze boden zullen dagelijks geupdate worden indien hij beslist om hoger te bieden.

Hekje

Legacy Member
Deal als je morgen kan verzenden. Dan, betaal ik nu en stuur ik een screen als bewijs !

Aenima

Legacy Member
@Hekje: ik doe dit echt niet veel, volgens mij mag ik u dat nog niet verkopen en moet ik wachten tot zaterdag vooraleer ik het goed mag verkopen, nee?

Hekje

Legacy Member
Geen idee... Dat moet jij nu maar weten.
A. Je laat mij betalen, en je verzend morgen
B. Je wacht tot zaterdag en hoopt een andere koper te vinden.

Kies maar ;)

Aenima

Legacy Member
ik wacht wel tot zaterdag, als niemand anders geintereseerd is dan kan je het aan die prijs krijgen :)

nico

Legacy Member
zin in ruil?

LMA MANAGER2005, DTM3?

DTM 3 tegen :Star wars emire at war, Far Cry en de sims 2?

Aenima

Legacy Member
nope sorry, doe geen ruil :). En de verkoop sluiten op zaterdag is mss iets te extreem, kga het terug brengen naar donderdag 2 maart om 12u.

Aenima

Legacy Member
@Jensie: hoogste bod voor anno1503 en farcry staat nog altijd op naam van die in real life kerel die ik eerder vermeld heb, en zijn boden staan er ook bij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan