Archief - 2Xwd raptor 36gb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ilse2

Legacy Member
hai allemaal

ik heb nog 2x 36gb raptors,
beginprijs 140
meeneem 150
af te halen in dinant of met de post opgestuurt,met factuur en garantie van 4j ofzo nog,indien snelle afhandeling gaan ze morgen uit mijn pc en worden direct opgestuurt,ben aan het wachten om mij 150gb raptors te halen....
greetzzzzzz

ilse2

Legacy Member
bod genoteerd the_jerre,wat gaat mij dat kosten om op te sturen denk je?
greetz

ilse2

Legacy Member
oke heb het gevonden is 1,25 voor postpac s en 3.10 verzending,oke we hebben een deal,pm me maar!

Gamer

Legacy Member
ja, omdat ik dacht dat Ilse al een deal met u had hé :)
ik bood meeneemprijs, maar heb nadien mijn post aangepast.

laat ons Ilse beslissen hierover, ik heb ze toch niet echt dringend nodig.

ilse2

Legacy Member
Gamer we hadden toch een deal?mja gaat niet door zo te zien.
ik wacht nog op amadeke indien hij ze nie neemt dan zijn ze te koop binnen 3weken omdat ik nieuwe 150gb moet bestellen,ze hebben er 2 op stock maar als ik ze nu morgen nie ga halen zijn ze verkocht.Dus zien wel ik wacht op amadeke als hij het nog in orde brengt zijn ze van hem anders anders zal het wachten zijn.wat ik ook wil zeggen als je bied op iets haak dan niet af nu zit ik in de miserie
grtz

TiTuS

Legacy Member
ilse, indien ze nog te koop zijn kan je er een aan mij kwijt voor 70 en een aan brechtvm voor 70 dan heb je er 140 voor
laat iets weten.....

ilse2

Legacy Member
mja ik weet maar dat helpt mij niet verder met mijn probleem he,morgen moet ik die andere halen anders 3weken wachten,dus heeft niet veel zin dat ik ze nu nog verkoop...indien het geld morgen op de rek staat is dat iets anders,maar zo te zien onmogelijk..
grtz ilse

brechtvm

Legacy Member
ilse2 zei:
mja ik weet maar dat helpt mij niet verder met mijn probleem he,morgen moet ik die andere halen anders 3weken wachten,dus heeft niet veel zin dat ik ze nu nog verkoop...indien het geld morgen op de rek staat is dat iets anders,maar zo te zien onmogelijk..
grtz ilse
als titus kan online bankieren, dan zou hij mss 140€ kunnen storten ? en ga ik morgen naar de bank om die 70€ terug te storten aan hem ?
fair deal ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan