Archief - 2x Raptor HDD's (74GB)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MMantle

Legacy Member
2x WESTERN DIGITAL RAPTOR 74GB 16MB (10.000/150/5,2ms) WD740ADFD te koop. (geen kabels)

Serieuze boden aub, mits een beetje zoekwerk kan je de actuele prijzen vinden en je daarop baseren. Schijven zijn amper gebruikt en in uitmuntende staat. Reden voor verkoop is : grotere raptors :-)

Alvast bedankt.
Mvg,

MMantle

boy1308

Legacy Member
nja voor uwe meeneem heb ik ne neiuwe, miss meeneem laten zakken tot 99eur :)

*Mercenary*

Legacy Member
80 € voor 1 (onder voorbehoud, heb er op Tones 1 gekocht en die is al 1 week onderweg met de post en ik vrees dat die verloren zal zijn :( )

SuPeRFunk

Legacy Member
Bod van 80 euro afgehaald voor de andere raptor.

Greetz

MMantle

Legacy Member
@ boy1308 : feel free om mij te laten zien waar ge die aan 115 euro koopt zonder dat het een buitenlandse webshop is, en dan overweeg ik het :-)

Ik noteer een bod van
- 80 euro van Mercenary !indien dit exclusief verz.kost. is!
- 80 euro van DJones afgehaald.

Superfunk, ik heb maar 2 schijven dus je zal al hoger moeten bieden of passen :-). Voorlopig wacht ik nog even af, maandagmiddag sluit ik af.

MMantle

Legacy Member
WMANS1634766 WD740ADFD-00NLR4 In Limited Warranty 7/5/2012
WMANS1634867 WD740ADFD-00NLR4 In Limited Warranty 7/5/2012

STAAT NU OOK OP TONES !

*Mercenary*

Legacy Member
170 € afgehaald voor de 2, niet meer onder voorbehoud.

MMantle

Legacy Member
Genoteerd. Ik heb 2x een bod van 85 euro op tones. Indien 1 iemand hoger gaat op 1 van de 2 schijven baseer ik mij daarop verder :)

krisse5844

Legacy Member
Bod onder voorbehoud van 175 € als :

Ik van mijn 3 * 36 gig raptors geraak
En je eventueel kan "tegenrijden " om af te spreken langs de weg voor deal , misschien dat ik ook kan afhalen ...


EDIT :

Bod is nu defenitief => 175€!

MMantle

Legacy Member
Noted, op dit moment krijgt het bod van krisse5844 het voordeel behalve als ik weer 2x 90 euro heb .. :-)

Aangezien ik vandaag maar sporadisch de biedingen kan checken ga ik morgennamiddag om 15u afsluiten.

krisse5844

Legacy Member
MMantle zei:
Noted, op dit moment krijgt het bod van krisse5844 het voordeel behalve als ik weer 2x 90 euro heb .. :-)

Aangezien ik vandaag maar sporadisch de biedingen kan checken ga ik morgennamiddag om 15u afsluiten.

Morgen kan ik niet online komen wegens werkt ( ik moet gaan werken in luxenburg ) , dus zal ik ook geen mogelijkheid hebben op opbieden...

Ik doe alvast een bodverhoging dan naar 180 € voor de 2 dan heb je die 2*90 niet meer vandoen ... Deal ?

MMantle

Legacy Member
Ok, laat ik dan deze avond om 22uur afsluiten.
Hoogste bod : krisse met 180 euro voor 2 schijven ..

krisse5844

Legacy Member
I think i got a deal :) ...

Pm is al onderweg voor af te handelen .

Mvg ,

Krisse

krisse5844

Legacy Member
Vandaag de schijven opgehaald !

Prima verkoper / vriendelijke persoon / alles perfect verlopen qua af spreken en afhandelen ! Zeker een Itrader punt +1 :niceone: ...

Nogmaals bedankt voor de vlotte samenwerking !

Greetz krisse!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan