Archief - 2x lacie 500gb externe harde schijf nieuw

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bartje_n

Legacy Member
ik heb hier 2 externe schijven van lacie in originele verpakking en met het plastiek er nog rond van lacie

kosten in de winkel 105€

meeneem is 90€ inclu
kom niet af met dat de prijs te hoog is want zijn zijn nieuw en je bespaart dus 15€en dan wordt die nog geleverd

dr.salt

Legacy Member
grote interesse, hoe komt het dat ge ze volledig nieuw hebt ?

factuur aanwezig ? hoe zit het met garantie ?

bartje_n

Legacy Member
dr.salt zei:
grote interesse, hoe komt het dat ge ze volledig nieuw hebt ?

factuur aanwezig ? hoe zit het met garantie ?

zijn volledig nieuw ik krijg ze van de leverancier en heb geeen facturen kan eventueel wel een factuurke maken garantie is via lacie 1 jaar of via mij 1 jaar

bartje_n

Legacy Member
als ze voor 9€ niet buiten gaan hou ik ze voor mezelf
ik geef jullie de kans onderdelen goedkoper te kopen en nieuw met garantie en dan nog belachelijke boden doen...

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
Je hebt geen minimumprijs ingesteld dus is dit ons volste recht.

Kan je ons exact zeggen over welke schijf het gaat? Forcom verkoopt ze wsl wel aan 99 € dus zo belachelijk zijn onze biedingen niet.

Beetje vriendelijker mag ook.

bartje_n

Legacy Member
mythe zei:
Wat is je reden van verkoop?


Denk eerder die mat grijze.

ja het is die mat grijze
en een schijf die nieuw is in gesealde verpakking met verzending erbij is 10-15€ onder nieuwprijs voldoende

=Ermac=

Legacy Member
Mijn bod telt niet?

Edit : Ik heb liever geen verzending.
Maar hoeveel kost de verzending van 1 schijf?

=Ermac=

Legacy Member
Kan je een link posten van die schijf?

Afspreken aan het station van Genk of wilt ge alleen verzenden?

Bod van 80€ ok of niet?

edit : Laat maar zijn

meeki001

Legacy Member
sorry makker maar die schijven staan voor het moment te koop aan 99€ voor de 500Gb nieuw. Dus vind ik de prijs wat hoog. Voor de liefhebbers zie Fnac daar liggen ze met massa's zowel de 300Gb aan 70€ of de eerder vermelde 500Gb aan 99€.
Gewoon ter info

bartje_n

Legacy Member
wat is het verschil tussen ze in een winkel gaan halen voor 99€ nieuw of ze nieuw thuis bezorgt krijgen voor 90€? ze zitten nog in een gesealde verpakking
mxj950r voor 85€ verzend ik hem want afspreken in het station is momenteel te moeilijk feestdagen komen dan dan heb ik weinig tijd voor 90€ kom ik hem deze avond nog brengen bij u thuis dan kan je die eventueel nog onder de boom zetten

=Ermac=

Legacy Member
bartje_n zei:
wat is het verschil tussen ze in een winkel gaan halen voor 99€ nieuw of ze nieuw thuis bezorgt krijgen voor 90€? ze zitten nog in een gesealde verpakking
mxj950r voor 85€ verzend ik hem want afspreken in het station is momenteel te moeilijk feestdagen komen dan dan heb ik weinig tijd voor 90€ kom ik hem deze avond nog brengen bij u thuis dan kan je die eventueel nog onder de boom zetten

Check pm.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan