thorgal0319
Legacy Member
Te koop wegens ligt hier toch maar : 2x 512Mb OCZ PC3500GX-XTC
Splinternieuw, in ongeopende verpakking. Werd door OCZ omgeruild voor mijn kapotte VX-memory kit dewelke niet meer gemaakt worden.
Zitten in principe BH-5 chipkes op. Resultaten schommelen op het web : 2-2-2-5 tot 240-245Mhz op 3.2V, 250-260 op 3.4-3.6V. Stock : 216Mhz 2-2-2-5 op 2.8V.
Ik heb van deze latjes een officieel RMA-bewijs van OCZ, dat als basis kan dienen voor de levenslange garantie (indien je onder de 3.0V blijft tenminste
)
LINK naar Tones. In dit geval had ik graag nog zo'n 75% van de nieuwprijs gerecupereerd. Nogmaals : de latjes zijn dus nieuw en ongebruikt. Ideaal dus voor iemand die een paar eurotjes wil uitsparen op zijn aankoop
Graag bieden excl. verzending. Afhaling kan ook te Leuven.
Happy bidding
Edit : ruilen kan ook : ben nog steeds op zoek naar nog een 74Gb Raptorke, een s939 3200+ of iets dergelijks of ev. 2x1Gb ram (al deze zaken al dan niet met opleg natuurlijk).
Splinternieuw, in ongeopende verpakking. Werd door OCZ omgeruild voor mijn kapotte VX-memory kit dewelke niet meer gemaakt worden.
Zitten in principe BH-5 chipkes op. Resultaten schommelen op het web : 2-2-2-5 tot 240-245Mhz op 3.2V, 250-260 op 3.4-3.6V. Stock : 216Mhz 2-2-2-5 op 2.8V.
Ik heb van deze latjes een officieel RMA-bewijs van OCZ, dat als basis kan dienen voor de levenslange garantie (indien je onder de 3.0V blijft tenminste
)LINK naar Tones. In dit geval had ik graag nog zo'n 75% van de nieuwprijs gerecupereerd. Nogmaals : de latjes zijn dus nieuw en ongebruikt. Ideaal dus voor iemand die een paar eurotjes wil uitsparen op zijn aankoop

Graag bieden excl. verzending. Afhaling kan ook te Leuven.
Happy bidding

Edit : ruilen kan ook : ben nog steeds op zoek naar nog een 74Gb Raptorke, een s939 3200+ of iets dergelijks of ev. 2x1Gb ram (al deze zaken al dan niet met opleg natuurlijk).


