Teknyske
Legacy Member
Het gaat om een 22" CRT-monitor met een volledig vlakke beeldbuis van het type DiamondTron NF.
(Deze worden ook vaak in IIYAMA's gebruikt.)
Deze monitor beschikt over 2 VGA-ingangen en ook over een ingebouwde USB-hub.
Multisync uiteraard, max. resolutie: 1920 x 1440 / 80 Hz !
Foto:
Klik hier
Meer info / reviews kan je hier vinden:
Link 1
Link 2
Link 3
Zoals je kan zien / lezen een prachtscherm !
Deze monitor is 100% in orde.
Er zijn ook geen krassen op de beeldbuis.
Power- en VGA-kabel zitten erbij !
Deze monitor is af te halen in Vilvoorde.
Prijs:
Ik dacht aan een 65 eurokes. (eigenlijk geen prijs voor zo'n prachtscherm, mah bon)
Lager bieden mag, ik zie dan wel waar we uitkomen !
Greetz,
Teknyske
(Deze worden ook vaak in IIYAMA's gebruikt.)
Deze monitor beschikt over 2 VGA-ingangen en ook over een ingebouwde USB-hub.
Multisync uiteraard, max. resolutie: 1920 x 1440 / 80 Hz !
Foto:
Klik hier
Meer info / reviews kan je hier vinden:
Link 1
Link 2
Link 3
Zoals je kan zien / lezen een prachtscherm !
Deze monitor is 100% in orde.
Er zijn ook geen krassen op de beeldbuis.
Power- en VGA-kabel zitten erbij !
Deze monitor is af te halen in Vilvoorde.
Prijs:
Ik dacht aan een 65 eurokes. (eigenlijk geen prijs voor zo'n prachtscherm, mah bon)
Lager bieden mag, ik zie dan wel waar we uitkomen !
Greetz,
Teknyske
